Pakkosyöttönä releen ohittaen magneettiventtiili nappaa kiinni ja vasta täytettynä (huollettuna) järjestelmä näyttää lähtevän toimimaan. Jopa putkisto menee huurteeseen, kennokin ehtii hiukan jäähtyä.... mutta tästä huolimatta ei kylmää lähde kuitenkaan tulemaan. Ilmastointi on manuaalinen ja jäähdytyskenno sijaitsee heti raitisilmasuodattimen jälkeen eli on imutorvessa, mistä ilma siirtyy sisätiloihin. Katkaisijalle sisään tulee kyllä valo, mutta mitkä arvot sisäkatkaisijalta pitäisi löytyä?? viisinapainen liitin on katkaisijan 4A0959621 takana, värit sininen, punainen, musta keltainen ja violetti.
Konehuoneen puolella on tuo alipainetoiminen mutikka, lienee sellainen että kytkee alipaineen ja sulkee lämpimän veden virtauksen lämmityslaitteen kennolle (osittain). Apukuskin puolella sijaitsee kuivain ja siinä mahdollisesti se ohjaava venttiili kylmäaineen kierrolle, mutta nähtävästi tämä ei saa käskytystä avata venttiiliä. Jokin säätö on vielä siinä kuivaimen vierellä, lienee kylmyyden säätö, kun erillistä automatiikkaa ei järjestelmälle liene. Releelle ei tule herätystä ja sulakkeet on tarkistettu ja jopa vaihdettu. Siis APUA.... mistä kaivan seuraavaksi vikaa??? Järjestelmä paineistettiin, ja täytettiin oikealla R12 aineelle - kuten kuuluukin. Siis mitä tutkin seuraavaksi....
Konehuoneen puolella on tuo alipainetoiminen mutikka, lienee sellainen että kytkee alipaineen ja sulkee lämpimän veden virtauksen lämmityslaitteen kennolle (osittain). Apukuskin puolella sijaitsee kuivain ja siinä mahdollisesti se ohjaava venttiili kylmäaineen kierrolle, mutta nähtävästi tämä ei saa käskytystä avata venttiiliä. Jokin säätö on vielä siinä kuivaimen vierellä, lienee kylmyyden säätö, kun erillistä automatiikkaa ei järjestelmälle liene. Releelle ei tule herätystä ja sulakkeet on tarkistettu ja jopa vaihdettu. Siis APUA.... mistä kaivan seuraavaksi vikaa??? Järjestelmä paineistettiin, ja täytettiin oikealla R12 aineelle - kuten kuuluukin. Siis mitä tutkin seuraavaksi....
Comment