Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kyynärnojan kannen klipsu rikki.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Kyynärnojan kannen klipsu rikki.

    Onkohan osaa saatavaana erikseen vai onko edessä koko kannen uusinta? Jotain mennyt poikki siitä ihan huomaamatta, eikä klipsu/ kansi pysy kiinni. Kyseessä B7 ja keinonahkainen lokero.

  • #2
    Onkohan A6 4F:ssä samanlainen kyynärnoja? Jos on niin mulla on sulle uusi osa ylimääräisenä nurkissa

    Comment


    • #3
      Ei ollut osanumeroa näkyvässä paikassa. Mutta muistin mukaan 4f :ssä on erilainen ku b6/b7:ssa.

      Comment


      • #4
        Itse hommasin tuon klipsun jenkeistä osanumeron perusteella (löytyy kun irroittaa klipsin). Se oli 3D-printtausta tekevä firma ja hintaa 2kpl klipsuja + pk oli 44e yhteensä.

        Comment


        • #5
          A3 8P ja sama vaiva. Eikä ole osanumeroa näkyvillä...

          Comment


          • #6
            Täällä myös sama vika ja 8p. Takana suksiluukussa kans klipsi rikki. Arvokasta tietoa olis osanumerot.

            Comment


            • #7
              Tuolta tilasin klipsun: http://www.shapeways.com/model/87474...&materialId=25

              Noita on muutamia eri versioita/värejä eli esim sileäpintainen musta quattro tekstillä/ilman

              Comment


              • #8
                http://speed-autoteile.fi/?p=hintahaku&q=4F0898173D6PS mulla tämä. Tässä tulee siis koko se muovinen kyynärnojan alaosa+klipsu

                Comment


                • #9
                  Mahtaisiko raadilla olla 8p:n osanumeroa?

                  Comment


                    #10
                    Kolmoseen ja neloseen ei saa erikseen. Tulee koko kansi. 4F kutoseen taas saa, kuten jo todettu.

                    Comment


                    • #11
                      A6 C5 ja klipsi rikki täälläkin.
                      Olenko oikeassa kuvitellessani, että tuon saisi ehjättyä korjaussarjalla 4B0898277 (+värikoodi)?
                      Jos ei, niin mikä olisi osanumero?

                      Comment


                      • #12
                        Mulla on ylimääräsenä aaneloseen (b7) tollanen klipsu. Tilasin uuden ja huomasin et se kiinnityskohtakin rikki joten jäi ylimääräseks.
                        MENI KAUPAKSI JOTEN EI OLE ENÄÄN.
                        Viimeksi muokannut Kurttuputki; 11.8.2014, 22:43.

                        Comment

                        Working...
                        X