Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Sytysvika 2,3 coupe ?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Sytysvika 2,3 coupe ?

    Moro!nyt audi ukot teiltä tarvittas vähä apuja!tietoa kellä on niin oisimpa kiitollisuudesta soikea ku vararengas!
    joo tällanen rooleema..ostimpa taas audin..aiempi oli 80 2.0e..ja ny tumahti pihamaalle 80 2.3 coupe...ja ropleema? Sammuilee välillä lämpimänä..ja sen verra tonkanu ett kipinä hukassa..ja nyt paikalliselta audikauppiaan varaosa ukolta tilasin sen puola/sytkämoduli hökötyksen .kun vahva epäilys niilläki oli ett siinä vika?? Polttoaine puoli ok..mutt mitäs mieltä oikeet audi harrastelijat...mitä muuta vois kyseessä olla??? Ja kokeiltu..nii lähtee välillä nöyrästi käyntiin kylmänä ja äske ihan lämpimänäkin..vink vink!!
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 13.7.2014, 15:52. Perustelu: Pikkuisen panostusta ulosantiin ja otsikointiin jatkossa.

  • #2
    Hall-anturi virranjakajassa voisi sopia oireisiin enemmän kuin hyvin.
    Joku siitä kuitenkin tulee sanomaan, niin tarkistappa foorumin ohjeita tuon kirjoitusasun osalta + otsikko.

    Comment


    • #3
      Tuota virranjakajassa olevaa Hall-anturia ei tarvita auton ollessa käynnissä eli en usko että vika löytyy sieltä. Mites olis kampuran tunnistin?

      Comment


      • #4
        Virranjakaja pyörijöineen, sytytystulpat ja -johdot poisluettu? Onko vikakoodit luettu?
        Ja sitten onkos kyseessä 10- vai 20-venttiilinen kone(NM vai 7A), notta löytyykö sieltä mahdollista multivika-anturia, joka vois valehdella lämmöistä käynnissä ollessaan? Jos vikaa ei löydy sähköpuolta voisi myös ISV(löytyy haulla juttua), eli tyhjäkäynninsäätöventtiili, kanitella jos kierrokset kovinkin humppailee ennen sammumista.

        Comment


        • #5
          NM ja 7A molemmat 20v, NG on 10v. NG:stä ei löydy kampianselin asentotunnistinta.

          Comment


          • #6
            audi 80 2.3 ng

            edelleen ongelmia audin kanssa. eli sytytyspuola systeemi vaihettu.Hall anturia en vielä tähän hätään mistään oo saanu homattua.mutta oireet semmoset että toimi ihan normaalisti nykimättä tai kakistelematta ja sitten kertalaakista saammui kesken ajon..eli voisko olla kuitenkin tuo Hall anturi? ja mistähän saan tilattua käypäsen kaikkein nopeimin? käykös esim jonkun muun esim vw golf 3 anturi? polttoainepuoli todennäkösesti toimii kun ainakin pumppupyörii.

            Comment


            • #7
              uutta osaa ..tulpat,johdot.puola/moduli....eli hall anturi vielä ostettava. ja yks kysymys kun vähän tullu audien kans touhuttuu...niin onkos jossai muualla ku puolan yhteydessä sytytysmoduli.tms..kun varaosakaupasta tarjosivat jotain 7-napasta modulia? tyhmiä kysymyksiä,mutt kun ei paljo kokemusta audista oo

              Comment


              • #8
                Kyllä tuo hallilta haiskahtaa, omassa(tosin KV koneisessa) oli juurikin samaa vikaa. Tilasin ebaysta koko virranjakajan, koska hintaero pelkkään hall-anturiin olis ollu jtn 50e. Nyt on toiminut vikat pari kuukautta kuin kello, sekä kadonneet hevoset on löytäneet tiensä takaisin konepellin alle. Luulisin että ongelma ratkeaa vastaavalla.

                Comment


                • #9
                  Kiitokset..eli maanantaina anturia metättää..virranjakajaa tarjosivat audin merkkiliikkeessä 215€ ..aika arvokas

                  Comment


                  • #10
                    Ite löysin ebaysta karvan alle satasella, linkkiä en enää muista ja sulla on myös eri kone kuin tuo oma 2.2 10v. Mut saman aikakauden laitteita joten luulis et toimintaperiaatekin on sama.

                    Pikkasen perusteluita kaipaisin edellisiltä kommentoijilta et miks hall-anturia ei tarvita auton ollessa käynnissä???

                    Comment


                    • #11
                      Mk2 16v Golfin Hall-anturi käy ng:hen, motonetistä löytyy... Tässä lisää asiaa: http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=129737

                      Comment

                      Working...
                      X