Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kaiutinasennus/sisäverhoilun purkaminen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

kaiutinasennus/sisäverhoilun purkaminen

Yritin taannoin asentaa nurkissa lojunutta subbaria+kaiuttimia takakaiuttimiksi takaoviin, mutta törmäsin projektissa heti typerään ongelmaan. Löysin netistä jostain a3:n service manuaalin, jossa on hienosti ohjeet siihen kuinka takaovet yms. saa purettua osiin, ja tässä vielä onnistuinkin, mutta kun sitä etupenkkien viereistä seinäpaneelia (siis sitä mistä etupenkin turvavyö tulee seinästä ulos) yritin irroittaa saadakseni kaiutinjohdon oven läpiviennistä sisätilanpuolelle listan sisään, niin en siinä onnistunut, en sitten millään.

Manuaalin mukaan ylin paneeli pitäisi irroittaa ensin, katonrajasta sitä vetämällä ja jollain työkalulla katonrajasta sisään pujottamalla, missä siis yksi tai kaksi kiinnikettä pitäisi saada taivutettua ensin seinän sisällä vähän alaspäin, jonka jälkeen osa jäisi suoraan käteen. Onko kukaan irroitellut näitä sivupaneeleja, ja jos on niin mitä apuvälinettä käytitte/miten siinä onnistuitte?

Voimaa en tuossa viitsinyt ihan hirveästi käyttää, pelkäsin nimittäin että mulla on kohta yksi kappaletta seinäverhoiluja ilman kiinnikkeitä..

Toinen kysymys: onko A3:ssa mitään sopivaa vahvistimen mentävää paikkaa, mihin vahvistimen saisi näppärästi "piiloon"? Kyseessä Soundstream 204.

Yleensä pelkillä klipseillä kiinni. Varsinkin ensimmäisellä avauskerralla joutuu käyttämään voimaa yli uskalluksen. Tuntuu, ettei kyllä paranisi enempää käyttää voimaa, mutta loppujen lopuksi ovat irronneet parhaiten kunnon rykäisyllä. Paneelit ovat usein monestakin kohtaa keskeltä kiinni, joten jokin pitkä ja litteä väännin olisi hyvä ujuttaa kiinnityskohdan (klipsin) viereen ja kammeta sen avulla paneeli irti.

En tiedä kyseisestä paneelista, mutta näin on tullut useasti todettua.

Ja perinteisesti muovinpalaset lentelevät hyvin herkästi. Paneeli kyllä irtoaa, mutta pitää ostaa pussillinen klipsejä uudelleen kiinnittämistä varten.

Comment

Laitatko mulle infoa mistä sen service manualin löysit, olen moista etsiskellyt

Comment

Working...
      X