Eipä toiminut A4 B7:n xenonien korkeudensäätö. Vikakoodeja en vielä lukenut, mutta epäilen vahvasti etutunnistimen johtoviidakkoa. Niitä oli nimittäin näpelöity ja viritelty ihan huolella. Mikä lienee ollut ajatuksena?
Konehuoneen puolelta tulee kolme violettia johtoa erivärisillä viivoilla. Urosliittimessä on puolestaan kolme valkoista johtoa. Kaksi violettia on yhdistetty urosliittimen valkoisiin ja yksi violetti naarasliittimen taakse. Ja yksi uroksen valkoinen on irrallaan.
Toivottavasti sekavasta selityksestä ja kuvasta saa jotain selkoa. Osaako joku auttaa miltä tuon kuuluisi näyttää? Noita tunnistimia varmaan saa ihan kaupasta, mutta mitenköhän on tuon urosliittimen laita?
Edit:
Ilmeisesti johdot olivat hinkkaantuneet poikki, joten joku oli tehnyt jonkin oman kytkennän. Tunnistimen jo ehdin hankkia, mutta mahtaakohan noita urosliittimä olla saatavilla erikseen vai pitääkö ostaa koko johto liittimineen päivineen? Ei tuokaan liitin tainnut alkuperäinen olla, koska sen johdot ovat eriväriset kuin konehuoneen puolelta tulevissa johdoissa.
Konehuoneen puolelta tulee kolme violettia johtoa erivärisillä viivoilla. Urosliittimessä on puolestaan kolme valkoista johtoa. Kaksi violettia on yhdistetty urosliittimen valkoisiin ja yksi violetti naarasliittimen taakse. Ja yksi uroksen valkoinen on irrallaan.
Toivottavasti sekavasta selityksestä ja kuvasta saa jotain selkoa. Osaako joku auttaa miltä tuon kuuluisi näyttää? Noita tunnistimia varmaan saa ihan kaupasta, mutta mitenköhän on tuon urosliittimen laita?
Edit:
Ilmeisesti johdot olivat hinkkaantuneet poikki, joten joku oli tehnyt jonkin oman kytkennän. Tunnistimen jo ehdin hankkia, mutta mahtaakohan noita urosliittimä olla saatavilla erikseen vai pitääkö ostaa koko johto liittimineen päivineen? Ei tuokaan liitin tainnut alkuperäinen olla, koska sen johdot ovat eriväriset kuin konehuoneen puolelta tulevissa johdoissa.
Comment