Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ 44 88-> mittariston vaihto autocheckilliseen.

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ 44 88-> mittariston vaihto autocheckilliseen.

    Jeps. Joko on hakijassa vika tai ei ole vielä keskusteltu. Keppiä saa antaa...

    Mutta siis ostin tuoda tommosen -90 vuoden 100 2.3e verkkeen. Tässä sitten aloin tarkasteleen mittariston toimimattomia mittareita jaa syyksi selvisis edellisen omistajan halkaisema piirilevy... Oli kyllä yrittänyt korjata mutta huonolla tuloksella.

    Nyt sitten tulee kysymys kun saksasta tilasin autocheckillisen mittariston niin onkohan ihan plug&play? Ei pitäisi olla ajotietokonetta
    Viimeksi muokannut jasso; 14.5.2014, 20:19. Perustelu: autocorrect hoitaa homman...

  • #2
    Ite oon kyllä tommosen piirilevyn kyllä saanut juottamalla ja sopivalla hyppylangan käytöllä saanut pelittämään. Mitä nyt nopeusmittaria joutuu joskus lyömään, vaikka kaikki sen liittimet on ohitettu juottamalla. Mutta joo, todennäkösesti se mittaristo menee sinne ihan plug & play mutta se autocheck ei todennäkösesti toimi. Joudut sen autocheck osion ottaa veke ja siirtämään vanhasta varotusvaloyksikön (öljynpaine, jäähdytysneste jne) siihen uuteen mittaristoon. Luultavasti siis.

    Comment


      #3
      Käytännössä siinä vain muutetaan erilliset varoitusvalot grafiikaksi näytöllä. Samat liittimet sinne mittaristoon muistaakseni menee molemmissa tapauksissa. Siis toimii se, mutta osa antureista tod.näk. puuttuu, joten herjaa turhaa.

      Tarpeettomiksi katsomansa anturit/varoitukset voi tosin ohittaa helposti vetämällä mittariston liittimen nastoja maihin tai ylös. Kaikki varoitukset kun tulevat mittaristolle omalla piuhallaan eikä niissä mene yhtään mitään hienostunutta. Ovat vain piuhoja, jotka anturi vetää joko ylös tai alas.

      Comment


      • #4
        Kiitoksia tiedosta :)

        Comment

        Working...
        X