Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

C4 Avantin takakontin kaukalomatto mistä käy

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• C4 Avantin takakontin kaukalomatto mistä käy

Elikä tarvikeliikkeet ei tunne enää C4 takapaksiin kumista tai muovita kaukalo mattoo mistä muusta avantista sattuisi mitoiltaan?
    maksimi mitat 110x112cm minimi 105x110cm noilla mitoilla se olisi vielä siististi istuva tai jos jollain lukijalla on käytetty kaukalo ylimääräisenä niin tarjotkaa ostan mielellään pois.

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=...mwanne&_sop=15

Tarttisin itse kanssa yhden. Kiinnostaako rahdin puolitus?

Comment

Jos tilaat niin voisin ottaa itsellekin yhden...kimppatilaus?

Comment

Otan yhden jos joku viitsii moisia tilata. C4 100 -92
        Voin noutaa Imatra /Lpr /Jno- alueelta :)
        Viimeksi muokannut loponen; 20.4.2014, 18:58.

Comment

Tuota, ideana oli kun matkaa Imatralle on 15km, niin ei tartte mitään jälkipostitteluja tehdä. ;-)

Joku organisoituneempi henkilö voisi varmaan massatilauksen hoitaa?

Comment

1 vs 2 mattoa säästö on 5,5€, että ei ihan hirveän kaukaisella porukalla ehkä katella :)

Comment

Itse ilmottaudun myös 3kpl tilauksella jos noita joku osaa tilata.
              itse olen liki kielitaidoton ja tumpelo noissa ebay tilauksissa olen yrittäny kahdesti tilata noihin S.läisiin lokoja maskiin ja perälautaan ja ei onistu meikäläiseltä.

Comment

Mä voin noita tilata useamman samalla kun tilaan itsellenikin. Mikä noista vaihtoehdoista olisi nyt se paras? Muutama vaihtoehto näytti olevan...

Comment

Sen takia tarvian just apuja kun en minä osannut tulkita et mitä eroo noilla ois? kertokaa kieli taitoisemmat.

Comment

Kiinnostusta on täälläkin.

Comment

Minulta löytyy myös kiinnostusta yhdelle kappaleelle. Täältä kuitenkin tuonne Imatran suunnille on sen verran matkaa että taidan tehdä ovelasti ja odotella että Imatran porukka saa omansa ja kuunnella sitten kokemukset ennenkuin lähden itselleni tilailemaan. Ellei sitten saa niin suurta ryhmäalennusta että se tulee halvemmaksi ottaa kimpassa, mitä tosin en oikein usko.

Comment

Onko kukaan mitannu C5 tai muun uudemman audin takakopin lattian et kuinka paljon mitat heittää ja onko muuten saman muotonen.

Comment

Working...
                        X