Auto A6 C5 4B Avant '03 1.9 TDI (96 kW AVF) 6-vaihteinen, kiinteä vauhtipyörä, aj. 202 tkm, johon edellinen omistaja on hieman ylimitoittanut kytkimen (joku foorumeilta tuttu paketti tms), jolloin starttimoottorin laipasta on pitänyt koneistaa 13 mm pois, että starttimoottori mahtuu paikoilleen.
Olen omistanut auton n. vuoden ja auto on nyt korjaamolla kun ei käynnistynyt kaupan pihasta, epäiltiin startin maakaapelia, mutta startti paljastui vialliseksi. Edellinen omistaja sanoi että jos startti pitää joskus vaihtaa, niin uusi pitää rakentaa vanhan koteloon tai sitten uudestakin pitää koneistaa 13 mm laipasta pois.
Muistelen että jotkut ovat laittaneet 5-vaihteisen startin virikytkimen ja kiinteän vauhtiksen kanssa, muistanko oikein? Mikä olikaan ero 5 ja 6-vaihteisien startissa? Korjaamo on ilmeisesti tilannut 6-vaihteisen startin tänään.
Olen omistanut auton n. vuoden ja auto on nyt korjaamolla kun ei käynnistynyt kaupan pihasta, epäiltiin startin maakaapelia, mutta startti paljastui vialliseksi. Edellinen omistaja sanoi että jos startti pitää joskus vaihtaa, niin uusi pitää rakentaa vanhan koteloon tai sitten uudestakin pitää koneistaa 13 mm laipasta pois.
Muistelen että jotkut ovat laittaneet 5-vaihteisen startin virikytkimen ja kiinteän vauhtiksen kanssa, muistanko oikein? Mikä olikaan ero 5 ja 6-vaihteisien startissa? Korjaamo on ilmeisesti tilannut 6-vaihteisen startin tänään.
Comment