no niin nyt kun sain ton harrastepelin siihen kuntoon että sillä pääsee liikkeelle niin tuli tällainen ongelma. Eli ajossa heitti lämmöt tappiin ei keittänyt. Neula pysyy sinnikkäästi tapissa kunnes akun piuhan ottaa irti. Kun auto käy niin sähkö ohjattu flekti huutaa ja mittaristo varoittaa korkeista lämmöistä. anturi vaihdettu ei mitään vaikutusta kuten ei myöskään sillä onko anturin kaapeli kiinni vai ei. Mittari pysyy sitkeästi tapissa oli kone kuinka kylmä tahansa . Mistä voisi vikaa hakea seuraavaksi
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi v8 lämpömittariongelma
Collapse
X
-
Yksi lämpöanturi on kuskinpuolen kannen etupäässä. Sen liittimen jos otat irti, niin lämpömittari hyppää tappiin. Sitten V8:ssa on toinenkin lämpöanturi syylärin alareunassa. Sitä käytettä ainakin flektien ohjaamiseen. Jos otat syylärin lämpöanturin johdon irti, niin flektien ohjaus siirtyy vasemman kannen lämpöanturiin. Mittariston takana on eräs piirikortti, jolla on hoidettu flektin ohjaus. Toki edessä runkoaisassa on kiinni alumiinilevy, jonka komponentteihin tulee 3 suht paksua johtoa. Lisänä relepanelissa (vänkärin jaloissa) on kolme relettä flektien nopeuden ohjausta varten.
Kolmas lämpöanturi on oikean kannen takapäässä, mutta muistelisin sen olevan vain motronikia varten.
Comment
Comment