Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kattopaneeli irti takalasin juuresta (A4 B5)

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Kattopaneeli irti takalasin juuresta (A4 B5)

Kun tuli perunapeltoa kynnettyä 1000km viikonloppuna niin loppumatkasta alkoi ihme sirinä särinä (silikonisärinöiden lisäksi joista kirjoitin aiemmin) kuulumaan takanta ja paikallistettiin se sitten siihen että katon paneeli oli irronnut koko matkaltaan takalasin viereisestä kolosta kattopellissä..selvää en saa onko tuossa ollut millaista kiinnitystä, vaikuttaa ettei mitään kiinnikkeitä tai ruuveja ole ollut, ehkä liimapinta.. Voikos tuon vaikka erikeepperillä liimailla takaisin kiinni, nyt roikkuu noin 1cm irtonaisena näkyy pihallekin että paneeli rillumareikunnossa..ja mittarissa vasta 95tkm damn (stokkasuomiaudi). Resonointi lienee tulevan eniten siitä kun kattoantennin johto on liian löysästi siellä sisällä ja romisee vasten peltiä ja paneelia.

Selailin huoltomanuaalia muttei löytynyt tuosta tarkkaa kuvaa/selvitystä.

Mulla on kattoverhoilu myös samanlailla irti. Jos joku on tollasia joskus korjaillu, niin voisko kertoo miten? Kiitos!

Comment

Eikö kekään osaa/haluu jelppiä? Kai se on vaan ruikittava erikeepperiä sitten..

Comment

Kontaktiliima voisi sopia tuohon hommaan paremmin.
        Eikö erikeeperi ole paperiliima?

Itse olen joutunut liimaamaan "hattuhyllyn" kiinni koska bosen kaiuttimesta irtosi
        se pyöreä kuppi keskeltä,meni samalla liimalla sekin kiinni.
        Hyvin on pysynyt kiinni,molemmat:)

Comment

En aivan tarkkaan sisäistänyt mitä materiaalia siellä on liimattavana, mutta moneen auton "liimaukseen" olen menestyksellä käyttänyt butyylinauhaa, jota saa tarvikkeena rullissa.
          Hieman kuin sinitarra, mutta mustaa ja monta kertaa tarttuvampaa. Irtoaa tarvittaessa lujasti kiskomalla.
          Tuolla aineella ne takavalotkin on varmaan tiivistetty. Ei vissiin tarvitsisi, mutta valojen kiinnitys on varmistettu ruuveilla ja muttereilla...

Jos kyseessä on verhoilu, eli siinä on vaaleaa kangasta, unohtaisin kontaktiliiman. Liimasin kerran repsottavan audin kattoluukun verhouksen kontaktiliimalla ja liimattu kohde näkyy nyt paljon tummempana.

Comment

Joo erikeepperi oiskin ollu extremeratkaisu.. Kontaktiliima parempi mutta tuo butyylinauha kuulostaa ultipatentilta pitää metsästää sitä jostain rautakaupasta..

Comment

Autotarvikeliikkeissä tuota on jos on.

Comment

Working...
              X