Olis tarkoitus vaihtaa 2003 mallin avant B6:seen viiksi jossa ajotietokoneen napit. Viiksen varaosanumero vaihtuu juuri 03 mistähän tietää kumpi on oikea tuohon? 8E0953503C vai 8E0953503G?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ajotietokoneen jälkiasennus onko kukaan suorittanut?
Collapse
X
-
Vaidettu pyyhkijän viiksi jossa napit. Autona siis 4f sedan -05.
VCDS koodattu 16-steering wheel ryhmästä viiksi käyttöön niillä uusilla napeilla.
Lisäksi 17-instruments ryhmästä lisätty +2048, jolloin pitäis ilmeisesti alkaa älyään, että viiksi paikallaan.
Vaan eihän se mitään toimi, vinkkarit pelaa normaalisti, mutta ajotietokone näyttää vain toimintasädettä??
Mikähän siinä olis vielä viallansa?
Comment
-
Nyt saapui käytetty viiksi Turkista. Näyttää ihan iskemättömältä, ja hintaa oli toimituskuluineen 32€.
Auto on -06 -mallinen A4 2.0 TDI, jossa vakkari. Lueskelin toisilta forumeilta että tuon pissapojan nesteen varoituksen saa kytkettyä VAG Comilla pois, mutta herjaa silti siitä? Eli ilmeisesti tuon johdon maadoitus on pakko tehdä?
Comment
-
Mittaristossa tuskin on johtoa valmiina, vaan mittariston liittimeen (muistaakseni T31/1) liitetään johto ja se maadoitetaan. Omassa entisessä B6:ssa tuolla paikalla oli pinni valmiina, mutta ei johtoa. Osassa tästä ilmeisesti menee valmiiksi johto jalkatilan T17-liittimeen, osassa ei.
Comment
-
Tämän keskustelun ekalla sivulla linkki FFP:lle jossa kirjoitettu:
- Kytkinjalanlepuutusmuovi irti (1 ruuvi), ja sitten sitä listaa vaan repimään, joka on siinä vasemman jalan vieressä, joka jatkuu kynnyslistana ja jatkuu siihen sulakepesän tienoille. Lähde purkamaan sitä takaapäin, eli siitä keskipilarin kohdalta revit vaan irti tai listan keskeltä. Ronskisti vaan, siitä se lähtee. Lista on kuitenkin vähän paremmin kiinni sieltä ylhäältä, sulakepesän tienoilla (ruuvi?), jossa on liitoskohta seuraavaan listaan. Jätä purku tähän, vähän se on tiellä, mutta kyllä riittävästi pystyy tekemään.
- Nyt sitten näkyykin jo sellainen paneeli, jossa on paljon liittimiä. Irroita niistä musta liitin (toki se kauimmainen ja pahimmassa paikassa), se lähtee kun vähän ruuvaria näytät sinne kielien ja nipsujen väliin. Kai tähän joku VW-työkalukin olisi.
Comment
-
Helpoiten saat koko kynnyslistan irti kun ensin otat sulakelokeron kannen pois ja sen jälkeen nyppäät sellasen 20cm pitkän listan palan irti siitä ovitiivisteen vierestä/päältä. Siinä listassa on pieni reikä mistä saa jonkun koukun laitettua ja nypättyä jos ei muuten lähde. Sen jälkeen lähdet nyppimään kynnyslistaa siitä B-pilarin vierestä niin saat koko listan pois autosta. Mitään ruuveja ei tarvitse irroittaa.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja alpi Näytä viestiTäällä on juurikin vastaava mittariston vaihto-operaatio C5:n meneillään, tilasin tuon saman johtosarjan. Mittaristo, viiksi ja johtosarja tarvitaan. Lisäksi sopiva työkalu kilometrien muuttamiseen ja ajoneston pin-koodin onkimiseen, mikäli sitä ei mittariston mukana ole toimitettu.
Omassa autossa roikkuu pissapojan säiliön luona ylimääräinen töpseli, joka lienee nestetasoanturin johto. Ilmeisesti itse anturi täytyy kuitenkin vielä hankkia.
Comment
-
Tuota tuota
Kertokaa nyt tyhmälle että onko vm06 c6 korisessa jossain jalkotilassa liitin minkä vain vois laittaa hyppylangan tai rosvoliittimellä maihin jotta kusipojan varoitus loppuisi. Kuvakin olisi kiva tai sitten joku sarkastisesti vääntäisi rautalangasta kohta kohdalta ohjeet miten sen saa pois. Kuitenkin niin että mittaristoa ei irroiteta eikä mitään v***n aikaista anturia asenneta. Olen ilmeisesti tyhmä mutta lueskelen että toi t17 liitin koskee b7 korista??
Comment
Comment