Terve. Laitoin tuossa webasto thermo top c lämmittimen Audi A4 2.0TDI B7 malliseen autoon. Nyt kiinnostaa, että tarviaako autoa käyttää koodauksessa, että webasto rupeaa pelaamaan oikein? Lähinnä se nyt mietityttää, että onko autossa joku sähköinen vesihana, mikä menee kiinni kun virrat katkaistaan? Oli nimittäin lämmöt käynyt testerin mukaan webastossa 135asteessa, et ei välttämättä kierrä vesi kunnolla tai sitte kortti sökö, apuva!?!?! Onko kokemuksia kenelläkään?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Webaston asennus B7
Collapse
X
-
Viittaa veden kierto ongelmaan tuo korkea lämpö, onko toiminut ollenkaan ja onko tuo ensimmäisen käynnistyskerran ongelma? Voi olla että joutuu koodaamaan ilmastointipanelin, sitä onko vesiventtiiliä en tiedä.
Onhan jäähdytysjärjestelmä ilmattu huolellisesti asennuksen jälkeen.
Toimiiko virrat päällä lämmöt high ja sitten weba päälle? Sillon pitäis kaiken järjen mukaan vesiventtiili olla auki.
lisäys:
Jos pumppu sattuu olemaa sökö niin multa löytyy uusi orkkis weban kiertovesipumppu kaupan ;)Viimeksi muokannut toma-; 28.2.2014, 19:28.
-
Ok, vesipumppu kyllä pelaa normaalisti. Eipä toimi tuolleenkaan, että lämmöt high asentoon ja weba päälle. Lämmitin kyllä toimi kun irrallisena tallissa koekäytettiin, mutta vähän oudosti kylläkin ja ilmattu on järjestelmä hyvin. Noh kyseessä käytetty kapine tuo lämmitin, niin ei ihme että temppuilee. Pitää laittaa ohjainkortti huoltoon/korjaukseen menemään ku anto testeri webasta koodin: defective control unit. Katsotaan toimiiko korjauksen jälkeen huonostikkaan.
Comment
-
Lainaanpa vanhaa aihetta kyselläkseni tuosta veden kierrosta. Koitin tavata läpi internettiä mutta en kuitenkaan saanut satavarmuutta siitä, mihin tuo webaston kierto kannattaisi 2.0 TFSI koneessa koplata?
Autossa on nykyisellään kiinni Defan lohkolämmitin, jonka vesireitti kulkee öljynlauhduttimelta lämppärin kennolle menevään haaraan. Jos nyt yhtään oikein ymmärsin, niin tuohon ei kannattane kiertoa yrittää laittaa, vaikka olisikin niin mukavasti esillä.
Comment
Comment