Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kierroslukumittarin korvaaminen, Audi 200

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• kierroslukumittarin korvaaminen, Audi 200

Tuttu juttu. kun 10V turbomoottoriin asennettiin säädettävä moottorinohjaus, niin alkuperäinen kierroslukumittari lakkasi toimimasta.

olen ajatellut kierroslukumittarin korvaamista digitaalisella ns. "multinäytöllä", jonka ruudulla näkyy lähes kaikki moottorinohjauksen mittaritiedot.
    kysymys kuuluu - miten saa mittaristolta vedeltyä johtoja apukuskin jalkatilaan?

Onko se niin vaikeaa vetää yksi johto sinne mittariston taakse että saisi sen kiekkamittarin pelaamaan?
    Ainakin kaikissa vakavasti otettavissa jälkiasennusruiskuissa on kyllä se rpm lähtö.

Comment

Roni, olen myös Sinulle maininnut aiheeseen liittyen. Megasquirtissa ei sellaista rpm-liitäntää ole:D

kyseessä ei ole "vakavasti otettava" moottorinohjaus, koska jos näin olisi, niin autossani olisi myös moottori samaa kaliiberia:)

Comment

Megasquirtissa ei sellaista rpm-liitäntää ole:D
        Jos käytät extrakoodia on mahdollista tehdä kierroslukulähtö.
        http://megasquirt.sourceforge.net/extra/tachopin.html

Ainakin kaikissa vakavasti otettavissa jälkiasennusruiskuissa on kyllä se rpm lähtö.
        No sittenhän megasquirt on "vakavasti otettava jälkiasennusruisku" ;)

Comment

No sittenhän megasquirt on "vakavasti otettava jälkiasennusruisku" ;)
          Noh tiedä siitä sitten :D

Comment

en sitten tiedä tosta vakavasti-otettavuudesta. kai sellaiset autot on otettava vakavasti, johon on tungettu rahaa senverran, että samalla rahalla olis ostanut uuden auton:D

jos joku "nimeltämainitsematon" voisi kertoa, paljonko on mennyt likviditeettiä autoon, jota ei enää taida olla edes ajossa:D Eli mun mielestä voidaan lopettaa tälläiset kuittailut, siitä ei ole hyötyä.

mä todennäköisesti tilaan tuon megaviewin ja sen voisi laittaa kierroslukumittarin paikalle.

Comment

Koita vetää se johto puolan 1 nastalta niin luultavasti pelaa sillä.

Comment

Working...
              X