Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vag-com ei saa yhteyttä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• vag-com ei saa yhteyttä

onko kenelläkään käynyt vastaavaa, tai löytyykö tietoa/veikkauksia...
    olen yrittänyt luetuttaa kesän aikana vikamuistin S2:sta (ABY) mutta tietokone ei löydä/ saa autoon yhteyttä?
    Autosta on pystynyt lukemaan vikamuistin lastun laiton jälkeen useaan kertaan(laitettu 2001->), mutta kolme viime yritystä ei ole tuottanut tulosta!? Pari kertaa ollaan yritetty eri kannettavalla ja viime yritys oli Lpr:n Bernerillä "oikeella" Vagilla, tuloksetta.

Miten tällaista pulmaa kannattaisi käydä ratkaisemaan?
    Autossa ei ole nyt varsinaista vikaa päällä johon tarvitsisin vikamuistin luentaa, mutta hyvähän se olisi että pelit toimisi

ettei olis se 5A sulake palanut, sillon siihen pistokkeeseen ei tule akkujännitettä.

Comment

Tai sitten sama vika kuin mulla: http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=14687

Eli aftermarket radio pistää sen jumiin.

Comment

Mitä kaapelia Jani on käyttäny omissa empiirisissä tutkimuksissa? Kaukaa haettua, mutta kun ei kukaan mitään muutakaan keksi.

Comment

Kävi tuo kylässä joskus ja meidän kaapelilla kokeltiin. Ei jutellut ei, mutta on jutellut kaikkien muiden paitti jonkun AAH:n kanssa joskus. Sekin oli tekniikanvaihto ja saattaa johdot olla olleet auki.

Comment

No jos sulake on ehjä, ja ennen on tominut, ei hirvittävästi ole vaihtoehtoja? Kaapeli itse autossa tai välillä pc ---> auto.

EDIT: mä värkkäsin oman auton kanssa tovin, kun edellinen auto kaapelin päässä oli A4 tdi ja kaikki toimi ihan ok. Mulla on jaripetterin com-->obd2 kaapeli ja siihen sitten obd2-->2x2 sovitin.

Oma ongelmani oli siis se, että se maadoituksen nastan paikka piti muuttaa ässään.

Comment

Pääseekö muihin osoitteisiin esim airbagille?

Jos sulake on ehjä niin ei muu auta kuin kytkeä irti jokainen ohjainlaite joka on diagnoosin piirissä. Ensimmäisenä lähtisin tuosta radiosta, varsinkin jos ei ole oem.

Comment

Näyttäisi samaan suuntaan viittaavalle vialle kuin Mikolla oli.
                Entinen omistaja oli laitattanut aikojen alussa"huippu hienon technophone hands free" järjestelmän.
                Jos näitä soittimen piuhoja osaan vähääkään tulkita oikein niin sieltä on nypätty kääkälettä puhelinta varten...
                mietityttää että miten se handsfree vasta nyt on käynyt v*lee,vaikka laite ei ole ollut käytössä
                Noo, pitää vielä tarkistaa se sulake.... ja ehkä sen jälkeen irti niitä muita ohjainlaitteita=)

Comment

Working...
                X