Pitäis alkuperäisen audi-gamma soittimen tilalle vaihtaa uusi radio. Kun alkuperäisen soittimen laittaa päälle niin ajotietokoneen näytössä näkyy mikä radiokanava on päällä. Saakohan jonkun ihan normi radion toimimaan samalla tavalla?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Soittimen vaihto
Collapse
X
-
-
Blaukkareissa on jonkilainen tuki ulkoisille näytöille (ja Audin soittimekin ovat Blaukkarin tekemiä).
Jos aikoisi saada sen kanavanäytön toimimaan siinä mittaristossa, se vaatisi ainakin melkoisen ymmärtämyksen noista liikennöinti protokollista (jos eivät ole samat. Voisivat ollakin kun valmistaja on sama).
Blaukkareissa on siis lähdöt ulkoiselle näytölle, mutta tietenkin nasta järjestys on aivan eri kuin Audille rakennetuissa laitteissa. Samat data linjat sieltä näyttäisi kuitenkin löytyvän. Sanoisin että olin siinä uskossa että sen kyllä saisi tehtyä jos viitseliäisyyttä riittäisi, mutta siin saattaa tupakkaa ja kaffia mennä, eikä loppu tulos ole varmaa.
En ole kuullut että kukaan olis tätä temppua tehnyt. Itse ajattelin tehdä tunnon voimissani kun olin, mutta lopulta tyydyin siihen kun sain poppivehkeet yleensä soimaan. Laiskuus iskee jo liian helposti nykyään.
Comment
-
tikkari15
alppinella on en muista mallia mutta kun laitatin mankan niin hultokaveri sanoi että sen saa yhdistetty mutta joutuu purkamaan puoli autoa niin en viitsinyt vaivautua moiseen hommaan ja kun olisi varmaan maksanutkin melkoisesti.
mankassa on myös ipod valmius ja pixmaniasta saa halvalla.
Comment
Comment