Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 b5 lämppärin kennon elvytystä

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 b5 lämppärin kennon elvytystä

Kaverin ässä ei puhalla lämmintä sisälle ja jotain olisi tehtävä. Moottori siis lämpeää normaalisti.
    Kennon vaihtoon ei kyllä aleta jos ei mikään muu auta ja nyt olisikin hyvät neuvot tarpeen.

Onko hyvä idea vaihtaa nuo lämppärin letkut sieltä akkukaukalosta toisin päin ja laittaa jotain esim. Forten asiaan tarkoitettua puhdistusainetta kiertoon? Vai mitä raati ehdottaa?

Ainakaan ilmastoinnin vikakoodit ei antanut mitään häröjä. Ja miten saisi varmasti pois suljettua sen että ne läpät toimii oikein jotka annostelee kylmää ja kuumaa ilmaa?

Mulla toimi porakonepumppu siihen mainiosti...saa vähän vauhtia vesikiertoon enempi kuin auton omalla vesipumpulla ja samalla näkee vaikutuksen. Mulla paluuletkusta tuli aluksi vain pieni noro, mutta jonkin ajan päästä tuli jo letkun täydeltä vettä. Jäähdyttimen puhdistusainetta käytin veden seassa ja vesi jotain 50 asteista...olisin käyttänyt mieluusti kuumempaakin mutta ajatelin ettei pumpun siivet kestä! Vähän sotkuist homma oli mutta nyt tarkenee autossa!Vastakarvaan tietty oli kierto. Ei se uutta kennoa tietysti vastaa , mutta mulle riittää hyvin!Hansikaslokero irti niin pääsee näkemään läppien ja vesiventtiilin toiminnan.

Comment

Kerran kierrätin molempiin suuntiin jollain akvaariopumpulla ja puhdistusaineella. Lähti sillä paskat irti ja lämpöä jälleen kabiiniin. Autona oli 2.8 koneella A4, mutta samat kennot ja systeemit taitaa olla ässässä.

Comment

Noniin kokeillaan näillä. Pitää raportoida tuloksesta kunhan keretään tehdä nämä toimenpiteet

Comment

Working...
        X