Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Ajonesto siruja?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Ajonesto siruja?

Mistäköhän noita irtonaisia siruja löytäisi? pitäisi vaihtaa tuo infrapuna avain radio versioon,enkä omista kuin yhden alkuperäis avaimen,josta tuon palikan voisi kaivaa.
    Laakkonen ja erinäinen määrä lukkoliikkeitä on kahlattu tuloksetta läpi.Koodaus kuulemma onnistuu,mutta uusia siruja ei löydy?

Siellä ei sitten taida olla "hyvin varustettuja lukkoliikkeitä"?
    Entiseen autoon rakentelin ajoneston (tekniikan vaihdon yhteydessä) ja paikallinen lukkoliike myi mulle pelkän sirun vanhaan avaimeen. Ottivat hyllystä uuden avaimen ja kaivoivat sirun irti. Mulla oli avaimessa valmis paikka murkulalle, joten sisään vaan ja vw:lle koodaukseen. Lukkoliike tais velkoa sirusta eli tuhotusta avaimesta kympin tai 15eur tms. En kokenut vääryyttä hinnoittelussa... Paitsi volkkarilla koodaus oli hieman kalliimpi, 50eur.
    Myöhemmin teetin samaiseen autoon toisen avaimen ja se tehtiin sellaseen runkoon jossa siru oli kiinteänä. Lukkoliike kopioi toimivan avaimen tiedot uuteen, joten se oli sitä myöten toimiva jutska eikä tarvinnu käydä merkkiliikkeessä päinkään. Hintakin tais olla noin puolet merkkiliikkeen koodauksen hinnasta...
    Se oli ns ensimmäisen sukupolven ajonesto (vm 96), vissiin vastaava kuin sulla audissa?
    Kovin tyytyväinen olen ollut ko liikkeen toimintaan aina kun olen siellä asioinut. Vastaavia putiikkejä pitäis olla vähintään yksi joka pitäjässä!

Comment

Juu,kyllähän se näköjään täälläkin rupesi onnistumaan.Kun tarpeeksi vahvasta rautalangasta väänsi,mitä halusi.
      Purkivat aihioista sirut.Ei muuta kun paikalleen ja menoks.
      Kahden avaimen sirut+koodaus ja jyrsintä 120e

Comment

Working...
      X