Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Apuja comfort vilkun asennukseen A/S4 b5 Audiin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Apuja comfort vilkun asennukseen A/S4 b5 Audiin

Tilasin joskus tuning-fanatic-shop ebay myyjältä tuon comfort vilkun ja nyt pitäisi saada audin hätävilkun kaavio jostain tai jos joku tietäisi sanoa mikä pinni/johto on mikäkin.

Tuon vilkkusarjan johdot pitäsivät mennä seuraaviin:

Harmaa --> vilkku vasen
    Harmaa/keltainen --> vilkku oikea
    Musta --> "sytytys" eli varmaankin virta/heräte?
    Ruskea --> k131 masse, varmaankin maa?
    Valkoinen --> k149???

Käsittääkseni ne hätävilkun johdot ei ole lähelläkään samoja värejä?

Nämä pitäisi siis kytkeä mukana tulleilla rosvoliittimillä sinne hätävilkun johtoihin

Itse hankkinut myös kyseisen vilkun omaan audiini, mutta en ole kiireiltäni ehtinyt asentamaan vielä.

http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...d.php?t=130340

Comment

Ei vaan löytynyt haulla eikä tuosta kyseisestä ketjusta apuja tuohon kun on mulla tuossa sarjassa ihan eriväriset johdot...

Comment

Kyyl mä löysin haulla vaikka ja mitä:
        http://www.audiclub.fi/audifinns/sho...comfort-vilkku
        http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=46756

Comment

Menee OT hieman, mutta paan tähän ketjuun, koska tämä tuntui löytyvän kivasti googlesta ja kummiski jollai audinistilla on pirkkavolkkari/volkkari varapirssinä :)

Eli tilailin tämän: http://www.slamit.net/product/4460/c...-vw-seat-skoda

Sarja tosiaan numeroltaan: 000998229

Mun tapauksessa kohteena Seat Cordoba 2001.

Sarjan mukana tullut puumaska sanoi ohjeeksi alkaa purkamaan reletaulua ratin alta, mutta kyseenalaistin tämän heti, koska ainut vilkuista naksuva rele on hätävilkkunappi keskikonsolissa.

Mulla manuaali kylmis ja normi din-mankka, pikainen purkuohje sen mukaan:
          - keskikonsolin allakulmissa kaksi ruuvia.
          - radio ja sen kehikko irti, sieltä radion reijästä löytyy ulkoreunoilta ruuvi per puoli.
          - riks raks konsolin maski pois, alhaalta lähteä kääntämään ylöspäin.

Sitte todnäk joutuu kaivamaan kaikki ilmasuuttimien alla olevat napit pois, että saa johdot käsille, ovat meinaan viittä vaille lyhyet.

Hätävilkkukatkaisijan johto esille, kuoria punosta hieman pois, ja sitte haluamalaan tavalla liittää seuraaviin johtoihin vilkkusatsin seuraavat johdot:

Lue värit: auton johtosarja - vilkun johtosarja

ruskea - ruskea
          musta vihreä - vihreä
          musta valkoinen vihreä - valkoinen vihreä
          musta punainen - musta valkoinen
          musta valkoinen - valkoinen

Itse kuorin auton sarjasta johtoja siihen tarkoitetulla työkalulla, tinailin vilkun johdot kiinni ja teippiä niskaan.

Testailee että toimii hätävilkut, tavan vilkut ja kaistanvaihtovilkku.
          Sitte vaan rele haluttuun paikkaan vaikka nipparilla kiinni ja romut takaisin kasaan.

Mitään vastuuta en ota mistään, luonnollisestikkaan :)
          (tosin kytkennän varmistin kolmesti muistiinpanoja kirjoittaessa)

Comment

Voisikohan Juuso kenties täsmentää että mitähän apua noista sinun linkeistä mahtaa olla tähän ongelmaan?

Eli tuossa minun sarjassa on eri värit johdoissa joten ei ole löytynyy ohjeita. Pitäisi vain tietää hätävilkun johtojen toiminnot

Comment

Kyllä siellä mun mielestä luki mitä kussakin pinnissä on kiinni ja siellä oli myös tavalliselle vilkkureleelle kytkis, kato siitä releestäs kärkien merkinnät ja sitte katot minkä väristä johtoa pitkin se menee.. Pointtini oli että alunperin ois voinu kysyä jommassa kummassa topikissa eikä välttämättä tehdä uutta :)

Comment

No onhan tuolla jotain...Olevinaan tarkasti kävin läpi nuo tapatalkilla, ompas noloa :D tämänkin ketjun saa siis varmaan poistaa kun on juttua ollut aikaisemminkin

Comment

No hei ei se mitään, kysyvä ei tieltä eksy. Toivottavasti saat sen kytkettyä:)

Comment

Juu eilen tuli kokeiltua tuota vaan eipä tojinu ei...
                    Naksutti vain tiheästi sitä relettä kun kytki viimeisen johdon.

Taidan tilata slamitilta sen sarjan jos se vaikka toimisi paremmin...

Comment

Slamit.net oisit tilannu jotahi 60e ja tulee kuvalliset ohjeet mukaan.

Comment

Joo, sillä kolmos korin golfiin yhden kuvan ohjeella pääsee pitkälle.

Comment

Working...
                        X