Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

UrS4/ S6 mittaristojen vaihtokelpoisuus

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• UrS4/ S6 mittaristojen vaihtokelpoisuus

Onko tietoa sopiiko urssiin s6:n mittaristo ns. heittämällä? Muuta ulkoista merkittävää eroa noissa ei ole kuin kutosessa oleva digi matkamittari. Oon yrittänyt googletella aiheesta mutta mitään varmaa tietoa ei vielä ole löytynyt.

Eikös siinä UrS4 mittaristossa ole öljynpaine ja kutosen mittarissa siinä kohtaa tilalla kello?
    Käsittääkseni niissä on kuitenkin erilaiset johdotukset, eli on tehtävissä, mutta ei käy suoraan.

Comment

Kyllä noissa molemmissa on pikkumittaritkin samat.Tuo johtojärjestys minuakin askarrutti, mutta toisaalta konsernin tavat tuntien, miks olisivat sitä muuttaneet.

Comment

Ei mene päikseen (BTDT). UrS4:n ABS:n poiskytkentämahdollisuus (jota siis UrS6:ssa ei ole) aiheuttaa herjaamista. On siis tehtävissä pikku johtojumpalla, mutta ei heittämällä. Mielestäni täälläkin palstan uumenissa asiaa käsitelty useampaan otteeseen, liekö johonkin säikeeseen jäänyt ohjeet siitä johtojumpasta?

Comment

Itse olen nähnyt päälipuolisena erona noissa ainakin sen, että S6:ssa on öljynpaineen tilalla volttimittari, kello on kyllä molemmissa.

Comment

Totta puhut, volttimittari kutosessa öljynpainemittarin tilalla. Mutta se johdotus...

Comment

Working...
            X