Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Vilkkuva lämpövalo

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Vilkkuva lämpövalo

No niin nyt olisi ongelmana vilkkuva lämpövalo.
    Kyseinen valo vilkkuu vaikka jäähdytys nestettä ei puutu ja lämmöt eivät nouse
    normaalia korkeemmiksi. Olisiko lämpörele rikki tai hapettunut liitos jossain?

Välillä vilkkuminen hävisi ja katosi nyt se vilkkuu koko ajan.

Sama vika täälläkin. Vielä ei ole ollut aikaa tutkia mistä moinen johtuu. Itellä tota ilmenee toistaiseksi ainostaan kiihdytettäessä. Olen ajatellut että joku johto on nirhaantunut rikki ja siksi se vilkuttelee.

Comment

Mulla vilkutti kans jetassa lämpövaloa ja päivän parin päästä rupes vilkkuun myös latausvalo. Lopuks ne vilkku vuoron perään. Syynä kuluneet laturin hiilet.

Comment

Todennäköisesti ylilämpökytkin moottorin kyljestä alkaa vedellä viimeisiään.

Comment

Kokeile ottaa lämpömittarin anturilta piuha irti, mikäli vilkutus loppuu vika ilmeisimmin siinä. Mulla vilkutti n.2kk kyseinen valo ja loppui vasta kun hain Pörhöltä uuden anturin jota ei kuitenkaan ikinä tarvinnut vaihtaa, vaan vika korjautui samantien itsestään... :) 30e OEM-anturilla olisi ollut hintaa.

Comment

Kiitoksia vinkeistä. Tutkistelen asiaa ja ilmoittelen asiasta kun on tietämystä viasta.

Comment

Vikakin löytyi, anturi mikä on kannessa on sökönä.
              Kiitoksia vinkeistä.

Comment

Working...
              X