Saakos tuohon bensa V8:iin asennettua lohkolämmitintä? Kun meillä ajot on lähinnä muutama kilsa aamuin illoin lasta hoitoon, niin tuon Webaston käyttö ei oikein onnistu kun imee akun tyhjiin muutamissa päivissä. Eli sikäli lohko- + sisätilalämppäri olisi parempi vaihtoehto, jos sen vaan saa asennettua. Miten on?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
C5 A6 4.2 lohkolämmitin?
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Defan aapinen neuvoo letkulämppäriä eikä tarjoa mitään vaihtoehtoa lohkariksi. Kuskin puolelle koko lailla keskelle lohkoa se minulla tuli ennen kuin purin pois.
Tarjoaisin vaihtoehdoksi samaa kuin minulla vanhempaan ässään kun akku oli siitäkin aina kaput parin päivän välein. Laitoin kiinteästi takapenkin alle akun viereen ylläpitolaturin. Sen roikan kun laittaa silloin tällöin yöksi kiinni seinään niin vaiva ei ole sen suurempi kuin lohkarin kanssa ja saa kuitenkin webaston hyödyt.
-
Niin tuohan on tietysti totta! Laitoitko siis ihan sellaisen tavallisen huoltsikalta saatavan hauenleuoilla kiinni laitettavan laturin? Mistä vedit sähköpiuhan pihalle?
Comment
-
En muista mistä aikanaan ostin, olisko ollut ihan Honkkarista tai jostain vastaavasta. Jälkeenpäin fiksuna ostaisin C-Tekin, tuossa markettimallissa ei ainakaan virtajohdon eriste kestänyt pakkasta kuin yhden talven ennen kuin murtui.
Akkuhan on C4 ässässä takapenkin alla ja sinun autossa konehuoneessa eli piuhojen veto tapahtuu täysin eri tavalla mutta eipä siinä lohkarin virtojen vetoon verraten juuri eroa ole.
Comment
-
Saakos tämmöisen Defan sarjan asentaa itse: http://www.polarautovaruste.com/shop...0#.UpIYYeLbYk0 ?
Ei kait pitäisi olla kovinkaan hankalaa..?
Comment
-
Itselläni on tuo vahvempi Defan 1210 ylläpidon puolella. Toiminut juuri kuten pitääkin!
Asennus ei voisi olla helpompaa, hiukan joutui panssarikaapelia mittailemaan keulalta, mutta hyvin riitti!
Ainoa fiksu asennuspaikka löytyi sieltä akkukaukalon vankärinpuolen lasin edestä, suojamuovin alta.
1210 melkeen tuplasti kookkaampi verrattuna tuohon linkittämääsi.
Sieltä vedin vielä panssarikaapelin sisäpistokkeelle, niiin saa kabiinin kuumaksi firman sähkötolpasta, ja ei tarvitse köyhän lämmittää koko autoa kallilla bensiinillä! :)
Comment
Comment