Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Läjä vikakoodeja eberin laiton jälkeen, Allroad -02

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Läjä vikakoodeja eberin laiton jälkeen, Allroad -02

    Eberi asennettiin autoon ja ilmastoinnin pinniin vedettiin piuha ja puhaltimen johto (paksu musta-sininen) katkastiin heti sulakerasian jälkeen johon rele liitettiin. Paneli toimii ihan oikein eli lähtee tuuletuksella puhaltaan heti kolmella pykälällä, lämmittäes odottaa sen verran että nesteet lämpee.

    Nyt kumminki antaa ilmastoinnista tälläsiä vikoja, -50 astetta näyttää koko aika ulkolämpö. Ennen asennusta ei vikoja. Tulee takas heti pyyhkimisen jälkeen.

    VCDS-Lite Version: Release 1.1
    Sunday, 17 November 2013, 22:16:00:1935
    Control Module Part Number: 4B0 820 043 AD
    Component and/or Version: A6-Klimavollautomat 0105
    Software Coding: 00003
    Work Shop Code: WSC 02325
    VCID: 5CCB10FCDF25
    7 Faults Found:
    00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00756 - Left Vent Temp Sensor (G150)
    30-00 - Open or Short to Plus
    00757 - Right Vent Temp Sensor (G151)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01297 - Sensor for Vent Temperature; Footwell (G192)
    30-00 - Open or Short to Plus
    01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)
    41-00 - Blocked or No Voltage
    01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
    41-00 - Blocked or No Voltage
    00735 - Potentiometer in Positioning Motor for Air recirculation Flap (G143)
    30-00 - Open or Short to Plus

    Moottorista:

    VCDS-Lite Version: Release 1.1
    Sunday, 17 November 2013, 22:20:39:1935
    Control Module Part Number: 4Z7 907 401 B
    Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG D07
    Software Coding: 01016
    Work Shop Code: WSC 02325
    VCID: 3C0BB07C3F65
    Additional Info: 00017059 130 106EC150_1.R75318084285
    Additional Info: 00017059 130 106EC150_1.R75318084285
    1 Fault Found:
    18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
    P1654 - 35-10 - - - Intermittent

    Missä vika?
    Viimeksi muokannut horch; 18.11.2013, 15:30.

    #2
    puhaltimen johto katkastiin heti sulakerasian jälkeen
    Tuolta lähtisin tuplachekkaamaan kytkennät.
    Katso myös, että ilmastoinnin liittimet on pohjassa asti.

    Comment


    • #3
      Voiko vika olla sielä sulakerasias koska puhallin kumminki toimii auto käynnis ja eberin käydes?

      Comment


        #4
        Vähän vaikea sanoa, kun ei nää, että miten se on kytketty.

        Comment


        • #5
          Tarkalleen näin.
          Viimeksi muokannut horch; 18.11.2013, 16:46.

          Comment


            #6
            On niin pieni kuva, ettei saa selvää.

            Comment


            • #7
              No kelpaako ny? :)

              Comment


                #8
                Luultavasti sulakkeen takana on muutakin kuin moottori, mutta ton kytkennän perusteella ei pitäs olla ongelma, ellei relettä ole kytketty väärin.

                Tarkista ekaks ne liittimet siellä ohjainyksikön takana, jos ne on olleet irti.

                Comment


                • #9
                  Releen kytkennäs ei vikaa voi olla koska lämmitin on irrotettu toimivana isän autosta. Ainut ero on ettei isän autos ollu automaatti-ilmastointia. Ilmastoinnin näyttö kyllä herää eloon aina niin ku pitää. Täytyy tarkistaa ne liittimet.

                  Tuleeko tuolta G17:ltä johto tuonne ilmastoinnin näyttöön ja sitä kautta mittaristoon ku ulkolämpötila näyttää väärin? Mitäs tuo moottorin vikakoodi tarkottaa?

                  Comment


                    #10
                    Ainut ero on ettei isän autos ollu automaatti-ilmastointia
                    No se on aika oleellinen ero. Onko kytkentäkaavio ja rele nyt oikea.

                    Kyllä on sama anturi ilmastoinnille ja mittaristolle.
                    Moottorin vikakoodi käskee sinun lukea mittariston vikakoodit.

                    Comment


                    • #11
                      Ohjeet oli -01 A6:lle että uskosin että kytkennät on aiva oikein. Erona kytkennöis oli vain että automaatti-ilmastoinnis pitää vetää releen 86-nastalta ilmastointiin johto.

                      Jotain tuollasta käsitinki tuosta vikakoodista mutta mitää vikaa ei mittaristo näyttäny. Tiedä ny sitte mitä oikein meinaa.. Jarrujen kuluneisuusvalo (keltanen ympyrä) palaa kyllä, palanu jo viikon verran.

                      Comment


                      • #12
                        Asia kunnos, yks liitin oli irti ilmastoinnista.

                        Comment


                          #13
                          Muistelisin, että muillakin on noita kyseisiä liittimiä jäänyt löysälle vastaavin ongelmin.

                          Comment

                          Working...
                          X