Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Airbagin liittimen ohitus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Airbagin liittimen ohitus?

Autona on A4 -00 eli oon vaihtamassa perus sisustan tilalle rs4 recaroita ja tuli takapenkkien kanssa pieni ongelma kun vakio takapenkkeihin menee joku airbagin johto, mutta recaroissa ei moista paikkaa ole. Mahtaakohan noita saada ohitettua?

Eipä ole tullut nähtyä beevitosissa airbageja takapenkissä. Oletko varma että vanhoissa ne on?

Comment

Apukuskin puoleisen takapenkin selkänojan nivel kohdasta menee piuha sisään ja penkkien alla keltaset liittimet. Näin siis vakio penkeissä. Kuvat otin, mut en osaa lisätä niitä tänne.

Comment

Eihän ole vaan lämmityksiä? Jos penkeissä on bagit, tulee niissä(penkeissä siis) lukea moisesta ominaisuudesta. Kovasti epäilen tuon ikäisessä moisia.

Comment

Ei lue mitään airbageista. Olen ollut siinä uskossa että keltainen liitin viittaa bägeihin? Onko mahdollista että siellä on joku anturi jollekkin muulle pussukalle? Ja lämmityksiä ei pitäisi olla takana kun ei ole edessäkään.

Comment

Olisko kuitenkin sivuturvatyyny. Etka ei anna varaosanumeroa, mutta kuvassa kuitenkin kyseinen osa näkyy? Ainakin etupenkin sivuturvatyynyihin löytyy jälkiasennussarja turvatyynyn deaktivoimiseen.
            Attached Files

Comment

Niinno.. Nappaa liitin irti, jos airbag valo herjaa->vastusta väliin? On toki laiton periaatteessa, mutta hoitaa homman.

Comment

http://www.ebay.com/itm/Airbag-Simul...item2a2200d674
                Tuollanenko se deaktivointi osa on?

Comment

Kyllä, ja onpa osalla hintaa :)

Comment

Kiinnostaa kyllä itseänikin kun mietin sisustan päivitystä olen monesti nähnyt ko. Liittimen myytävissä selkänojissa. Mikä tuo siis on? Mitä tekoa bägeillä olisi takapenkin kanssa?

Comment

Se liitin on keskimmäiselle turvavyönkiristimelle.
                      Vaihdoin itselle -98 sedan A4:seen facelift avantin sisustan ja siinä uudessa takapenkissä oli sama liitin. Minulla ei tullut ongelmia sen kanssa kun oli tilanne toisinpäin.
                      Viimeksi muokannut DrFeelgood; 19.11.2013, 21:21. Perustelu: lisäystä

Comment

Ok.
                        Kuinkas teit takapenkin selkänojan lukituksen? Vai pistitkö kiinteästi paikoilleen?

Comment

Saahan ne takabägit koodattua pois.
                          Näin tein itse kun lapsia istuu takapenkeillä.

Comment

Working...
                          X