Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 B5 avant sisusta Sedaniin?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A4 B5 avant sisusta Sedaniin?

Saattaa olla tyhmä kysymys mutta miten mahtaa olla?
    Luulen että takana istuinosat ainakin suht samat ja ovipahvit lukuunottamatta kaiuttimia ovissa.
    eGay on täynnä avantin sisustaa toisin kuin sedanin, joten vois samantein swappaa koko sisustan uusiksi jos löytyis hyvä. Siitä tämä.
    Samalla päivittyisi taakse keskelle myös 3-pistevyöt jos menis päittäin.
    Tietoa? Mietteitä?

eGay ;) Etupenkit menee suoraan, mutta takapenkkien selkönojien kiinnitykset ovat erillaiset. Tarkemmin en osaa itse kertoa mikä ero niissä on, mutta ovat kuulemma erillaiset. Vähä aika sitten sisustaa myin avantistani ja eräs olis sen sedaniin halunnut, mutta yllämainitusta syystä ei kauppoja syntynyt.

Comment

Joo-o. Niin mä epäilinkin että jokin ero siellä on. Mutta tarkalleen mikä...
      Jos pitää arvata niin se yläreunojen lukitus vois olla erilainen tai eri kohdassa.

Comment

Lukitus on samanlainen mutta erikorkeudessa.

Comment

Tulin tuossa eGayn myynti-ilmoituksia selatessani huomanneeksi että itse asiassa kiinnitys on aivan erilainen(ehkä näissä on variaatioita). Avantissa lienee joku tappi poikittain, eli penkissä on lovi kyljessä.
          Limousinessa kiinnitys on penkin selkänojan "selässä"(lovi pystyssä). Tämän sisään menee kantikas "lenkki". Nuo kun pystyis jotenkin modaamaan yhteensopivaksi.
          Viimeksi muokannut Teukka; 2.11.2013, 15:01. Perustelu: Diibadaaba vaihdettu faktaan.

Comment

Working...
          X