Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Airbag penkkien verhoilusta

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• Airbag penkkien verhoilusta

Olis kiikarissa tuohon mun B5:seen sporttipenkit joissa sattumalta on ihan sama kuosi kuin nykyisissä perusjakkaroissa. Kuitenkin,kuskin puolelta on siitä perinteisestä ulommasta kylkituesta verhoilut karanneet. Onkohan tuo miten tehtävissä jollakin ammattilaisella? Ajatellen vain sitä Bägin saumaa.
    Tästähän on varmaan keskusteluja vaikka kuinka, mutta perustelen ettei ole tyhjentävästi osunut silmään. Työnä ei ole mikään kummoinen mutta että korjattaisiin asianmukaisesti. Oletus myös on että ei mikään mahdoton hinta synny tuosta.

Jos oikein oon ymmärtäny niin itse työ ei ole sen kummempi kuin ilman bägiä olevan penkin korjaus. Jos bägin kohdalla ei oo muovilätkää vaan bägi laukeaa kankaan läpi niin saumassa käytetään vain eri lankaa joka katkeaa helpommin ja tuon pystyy suorittamaan lähes kaikki kunnolliset verhoomot.
    Mikäli haluat halvalla päästä niin kokeile ite purkaa verhoilu"huppu" pois penkista ja viet sen korjattavaksi niin säästyy työtunteja tunti/pari. Jos kangaspala pitää siis vaihtaa niin samaa kangasta ei välttämättä helpolla löydy joka verhoilijalta.
    Viimeksi muokannut Henkka-o; 19.10.2013, 21:12.

Comment

Aivan. Täs talven aikana ois aikaa vaikka nyhtää päälliset irti ja käyttää pesussa. Sitte toimittaa pelkän rikkinäisen kankaan korjattavaksi.se vois olla aika jees...

Comment

Muutama vuosi sitten kyselin asiaa firmasta nimeltä Autoverhoomo Studio Vauhti Oy ja kuulemma homma onnistuu. Tuntui tietävän niksit kuinka homma tehdään oikein niin että bägi tulee sinne minne pitääkin jos tarvii, ilmeisesti saanut tähän jonkun erikoiskoulutuksen.

Saman moinen ongelma oli itselläkin että yllättäen oli nuo sporttipenkin toppauksien kankaat riekaleina... Päädyin sitten adoptoimaan romuttamon vänkärin penkistä kankaat ja paikallinen verhoilija ne siirsi kuskin penkkiin. Mutta tosiaan noiden sivu kankaiden vaihto olisi onnistunut myös suunnilleen samaan hintaan. Tuolla yllä mainitulla verhoilijalla tuntui olevan VAG verhoilukankaita.

Comment

Sitä mä rupesin vielä pähkäilemään että kun nuo penkit varmaan on jostain ruttupelistä onkohan ne vielä käyttökelpoiset...Ei kai sillä väliä ole jos säkki ei ole kajahtanut? Millä bägin kunnon vois varmistaa?
          Niin ja noissa on lämmityksetkin. Niiden kunto on myös ihan mysteeri, mut jos verhoilut purkaa niin sinnehän vois samalla ujuttaa jälkiasenteiset vastukset valmiiksi. Sattuu olemaan varuilta sellaiset.

Comment

Noissa muuten onkin sähköiset ristiselän säädöt,muuten mekaaniset. Onko näissä sähköisissä penkeissä jatkuvalla sähköllä toteutetut kytkennät?

Comment

Working...
            X