Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Climatronicista kysymys

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Climatronicista kysymys

Onko asiaan kuuluvaa, että climatronic puhaltaa hetken aikaa voimakkaammin kiihdyttäessä?
    Kuuluu sellainen tuhahdus joka vaihteella.

Kiitos tietäville.

MHE

Ettei ääni kuuluisi kuitenkin by-passin toiminnasta, kun turbo-audista on kuitenkin ilmeisesti kyse. Suhahdukset kuuluu asiaan vaihtotilanteessa, miksei myös kiihduttäessä kun turbo alkaa nostamaan painetta. Tiedä sitten kuinka selkeästi nuo äänet on havaittavissa uudemmissa autoissa.
    Voin toki olla väärässäkin, mutta äkkipäätä en antaisi ääntä climatronicille.

Comment

MHE

Mietin samaa, mutta ei ainakaan muissa uusissa audeissa ole kuulunut puhaltimen kautta by-pass:in ääni. Vastaava ääni kun laittaisi huurteenpoiston päälle, mutta lyhytkestoisempi.

Tai sitten auto on muuten hiljaisempi kuin edellinen niin kiinnittää huomitota pieniinkin juttuihin.

Comment

Voi se tietysti olla bypassikin, mutta itsekin olen huomannut välillä että clima ottaa kierroksia, riippuen kiihdytyksistä. Luulisin että lämpötila-anturin lämpö hieman heittelee ja ollaan automaattiasetuksessa ihan seuraavaan puhallinnopeuteen siirtymisen rajoilla. Yleensä olen huomannut ilmiön kylmällä ilmalla, juuri kun puhallin alkaa lämmittämään. Ei se ainakaan mulla jokaisella kiihdytyksellä sitä tee.

Comment

MHE

Auto ollut minulla vasta viikon, joten kylmäilmateoria saattaa olla syy tähän tuhahdukseen.

MHE

Comment

Working...
          X