Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

MMI basic (concert) ja keskikonsolin "control panel"

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• MMI basic (concert) ja keskikonsolin "control panel"

Autoni on Audi A4 B8 2009 ja soittimena Concert, minulla ei siis ole navia.

Navillisissa malleissa vaihdekepin ja kyynärnojan väliin jää MMI ohjainpaneeli josta voi vaihtaa radiokanavia yms MMI näytön valintoja.

Minulla kun ei ole tuota navia niin ohjainpaneeli on radiossa ja säädöt on epämukavia tehdä. Ja vaihdekepin ja kyynärnojan väliin jää "tyhjä tila".

Onko kenelläkään tietoa, jos hommaan esim, ebaystä tuollaisen ohjainpaneelin niin voisiko se toimia autossani? Rosstechin originaali kaapeli minulla on mahdollisia koodaamisia varten.

Tässä linkki tarkoittamaani paneeliin:

Netistä koitin kaivella mutta haut eivät tuottaneet tulosta.

Sen mitä minä noista jossain vaiheessa luin, niin kyseessä on kokonaan eri järjestelmä silloin, kun on se "aito MMI". Sehän on A4:ssa silloin sama kuin 6:ssa ja pohjautuu MOST väylään. Tuo sinulla oleva versio on enemmänkin kait pimpattu perinteinen autostereo, joka on integroitu osaksi auton sisustaa. Eli tavallaan verrattavissa semmoseen monitoimiautostereoon, joka kävis 2din soitinpaikkaan. Minun käsityksen mukaan ei siis ole mahdollista saada tuota paneelia toimimaan sen järjestelmän kanssa.

Comment

Näinhän se taitaa olla.

Kaverilla on Audi A6 2006 mmi basic ilman navia ja siinä on myös tuo ohjainpaneeli, niin siitä tuli mieleen josko sen ois saanu myös omaan Audiini.

Comment

Autoni on Audi A4 B8 2009 ja soittimena Concert
        Tässähän ei ole MMI järjestelmää, vaan pelkästään erillinen soitin. Ja MMI-ohjauspaneeli ohjaa MMI-keskusohjainta, jollaista ei tässä autossa ole.

Comment

Working...
        X