Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

cruise-viiksen ostaminen Audiin C4

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• cruise-viiksen ostaminen Audiin C4

Tuntuu että on audilisää aika monessa paikkaa, laitetaan juttua, jonka kopsasin FFP:ltä. Itse olen kirjoittanut:
    Tere, kyselisin tälläistä. Laakkosella se maksaa 136Eur ja pikkuhilppeet päälle. Saako jostain muualta edullisemmin? käytettyjä ei pahemmin ole, kun tsekkasin AVK, varaosahaun, Ebayn saksasta ja pari muuta paikkaa. Autona siis A6 elektronisella kaasupolkimella ja viiksen olisi hyvä olla alkuperäisvaraosa..

ps. asennus maksaa 200Eur! Taidan asentaa sen itse.

Lisäksi Autokuviolla on monet "kuviot" esim Kokkolasta on saatu 75Eur +asennus 75eur, mutta myyjä ollut kuulemma tuttu ja kun on itse valvonut kellon kanssa ja asennus on kestänyt puoli tuntia, niin ei koko tuntia (150Eur) ole voinut veloittaa :> tuntematon on asia erikseen. Hyvinkäällä taas Viiksi osineen on maksanut 156Eur ja asennus 150eur....

Että tälläistä juttua. Turvaudun nyt Audifinns klubilaisiin, koska teillä varmaankin on tieto edullisesta paikasta mistä viiksen saa? Asennuksen tekisin itse koska täällä on ohjeistusta ja muutenkin auton kanssa räplääminen on kivaa

Tuossa yksi:
    http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...sPageName=WDVW

Ei ilmainen mutta saahan siinä johtosarjan mukana.

On aika kova asentaja joka laittaa puolessa tunnissa paikalleen, tuossa joutuu kuitenkin johdotukset tekemään eculle saakka. Lienet jo lukenut projektipuolelta kokemukseni aiheesta.

Comment

Viiksi

Kysy kuopiosta. Sotkanniemi A&T Autopalvelu Venäläinen Alpo.

Comment

Sori, että sotken tähän väliin mutta pakko kysyä: onko tosiaan jo -95 A6:ssa sähköinen kaasupoljin ja mahis cruisen asennukseen pelkällä viiksellä?! Päteekö myös AAH-moottorisiin?

Comment

Millainen juttu tuo olisi 96 A4:een laittaa? Viiksi vain?

Comment

Toni: pätee vain TDI:ssä

Murtsi: ei, vaijerivälitteinen kaasuläppä

Comment

Cruise-viiksi VAG:n tiskiltä suomesta 133 eur tai kerhon kautta 99 eur.

Comment

Elikkä onnistusko cruisen laitto pelkän viiksisarjan vaihdolla ja ohjelmoinnilla A6 2.5 tdi (AEL) -96:een?

Comment

Working...
                X