Onkohan tuohon C4 Avanttiin saatavilla takapenkkien kauhukahvojen tietämille jonkinnäkösiä valonlähteitä? Omassa autossa niitä ei ole ja joskus kyllä olisi tarpeelliset. Jos jollain on ylimääräisenä, niin voisin ostaa pois.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Takapenkin kattovalot
Collapse
X
-
On saatavilla. Minulla on alkuperäiset lamput (lukuvalot) kaikissa kauhukahvoissa, myös takana. Kun oven aukaisee niin keskellä edessä ja molemmat takapenkkien valot syttyy ja sammuu himmentimen (joka on integroitu keskuslukituksen pumppuun) avustamana. Hyvin valaiseva ja näyttävä ratkaisu.
Kahvoja voisi saada romikselta? Turussa oleva
Lounais-suomen Autovanhinkokeskus
www.autoklinikka.net/vahinkoautokeskus/
toimittaa rojua ruotsista puretuista autoista. Sain itse osia joita muualta ei löytynyt sieltä. Suurempi ongelma voi olla onko sinne koskaan vedetty sähköjohtoja katon sisällä. Pura toinen kauhukahva ja katso onko sähköjohtoa.
-
Olen itsekin aikeissa lisätä valoa juurikin auton takaosaan.
Ei ole minullakaan lukuvaloja,enkä ole vielä katsastanut piuhoitusta takakauhukahvista. Edestä tuli tarkastettua samalla kun könysin mittariston kimpussa. Kuskin puolelta ei löytynyt piuhoja.
On muuten aivan ihanan helppo irrottaa tuo mittaristo,varsinkin kun on syvyys/koekeussäätö ratissa...muuten joutuu riipimään arvatenkin ratin irti. Senkus ruuvaa pidätinruuvit irti+kääntelee sopisti, että pääsee liittimet irroittelemaan.
Mittariston piirikorttien liitokset+muut räppäykset eivät sitten saakkaan aivan puhtaita papereita.
Jos joku löytää/omistaa noita lukuvaloja niin 2kpl tänne heti,nam.
Vinkkejäkin vastaanotetaan kernaasti...vaikka priva email osoitteeseen.
Kiitos!
Comment
Comment