Kävin äsken nappaamassa etujarrupaloilta koko anturit pois käytöstä. Niissä oli jotain kutistesukkajuotoskököstyksiä jo valmiina, joten nappasin pidemmän matkaa piuhaa pois ja kolvasin oikosulkuun jättäen kuskin puolella konetilan puolella juotoksen ja pelkääjän puolella . Tuota keltaista (o) -symbolia tosin tuli sen verran harvemmin ajossa, että vaikea vielä sanoa mitään.
Jarruvalot kyllä toimivat, joten odotellaan nyt sitten esiintyykö teksti ajossa vielä ja vaihdetaan poltinta, jos näyttää. En lähde "kulunutta" lankaa randomila nyt etukäteen vaihtelemaan.
Irroitin kaikki ABS-anturit ja tutkin kehät. Paljon siellä oli sotkua niin antureissa kuin kehissäkin, mutta kaikki näyttivät ehjille. Paineilmaa ja Brakleenia vuorotellen, niin johan siistiytyivät. Toisen takarenkaan ABS oli varsin tiukassa ja hieman vasarallakin naputtelin irroituksen apuna. En tiedä, oliko ongelma juurikin tässä renkaassa, kun olin näkevinäni, että anturi nytkähti vähän sisään.
Eli ongelma siis näyttäisi muutaman kilometrin ja noin kymmenen ongelmia aikaisemmin aiheuttaneen jarrutuksen jälkeisellä otannalla selvinneen.
Jatkokysymys vielä tähän. Miten olette tuon anturin etäisyyden testanneet? Itse pistin niin syvälle kuin käsin painamalla ja hellästi pikkuvasaralla naputtelemalla meni, eikä tuolta ainakaan ylimääräistä kuulunut, että olisi kehään ottanut kiinni.
Kiitoksia siis tähän astisista avuista.. Vielä siitä mieluisa tulee (paitsi ei ehkä tuon cruisen osalta).
Tuohon laatikkoon ja otsikossa pysyen Vag-Comiin liittyen saa vielä mun ymmärrystä ja tietoa koittaa kartuttaa :)
Jarruvalot kyllä toimivat, joten odotellaan nyt sitten esiintyykö teksti ajossa vielä ja vaihdetaan poltinta, jos näyttää. En lähde "kulunutta" lankaa randomila nyt etukäteen vaihtelemaan.
Irroitin kaikki ABS-anturit ja tutkin kehät. Paljon siellä oli sotkua niin antureissa kuin kehissäkin, mutta kaikki näyttivät ehjille. Paineilmaa ja Brakleenia vuorotellen, niin johan siistiytyivät. Toisen takarenkaan ABS oli varsin tiukassa ja hieman vasarallakin naputtelin irroituksen apuna. En tiedä, oliko ongelma juurikin tässä renkaassa, kun olin näkevinäni, että anturi nytkähti vähän sisään.
Eli ongelma siis näyttäisi muutaman kilometrin ja noin kymmenen ongelmia aikaisemmin aiheuttaneen jarrutuksen jälkeisellä otannalla selvinneen.
Jatkokysymys vielä tähän. Miten olette tuon anturin etäisyyden testanneet? Itse pistin niin syvälle kuin käsin painamalla ja hellästi pikkuvasaralla naputtelemalla meni, eikä tuolta ainakaan ylimääräistä kuulunut, että olisi kehään ottanut kiinni.
Kiitoksia siis tähän astisista avuista.. Vielä siitä mieluisa tulee (paitsi ei ehkä tuon cruisen osalta).
Tuohon laatikkoon ja otsikossa pysyen Vag-Comiin liittyen saa vielä mun ymmärrystä ja tietoa koittaa kartuttaa :)
Comment