Eli kyseessä on siis A4 1.8 -95, johon on asennettu joskus VDO-merkkinen vakionopeuden säädin.
Autoa ostaessa se toimi lähes moitteetta, kerran pudotti pois päältä.Sen jälkeen se pelasi enää lyhyissä jaksoissa, päätyen lopulta siihen että ei toimi enään oleenkaan.
Itse ohjaustikku on asennettu käsijarrun viereen.Konehuoneesta olen paikallistanut moottorin, joka kaasua sitten säätelee.Siitä menee vain vaijeri kaasuvivulle.
Kysynkin että viittaisiko tuo oireilu moottoriin, tikkuun vai mekaaniseen vikaan???
Tutkiskeluissa en oo vielä päässy oikein alkuun,mutta tuolle lienee kuitenkin laitettu sulake jollekkin vapaalle paikalle sulakerasiaan.
Jos jollakulla on kokemusta vastaavasta asiasta, niin helpottais etsintöjä...
Autoa ostaessa se toimi lähes moitteetta, kerran pudotti pois päältä.Sen jälkeen se pelasi enää lyhyissä jaksoissa, päätyen lopulta siihen että ei toimi enään oleenkaan.
Itse ohjaustikku on asennettu käsijarrun viereen.Konehuoneesta olen paikallistanut moottorin, joka kaasua sitten säätelee.Siitä menee vain vaijeri kaasuvivulle.
Kysynkin että viittaisiko tuo oireilu moottoriin, tikkuun vai mekaaniseen vikaan???
Tutkiskeluissa en oo vielä päässy oikein alkuun,mutta tuolle lienee kuitenkin laitettu sulake jollekkin vapaalle paikalle sulakerasiaan.
Jos jollakulla on kokemusta vastaavasta asiasta, niin helpottais etsintöjä...
Comment