Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A3 xenon murhetta

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A3 xenon murhetta

    Vielä yksi murhes ennen auton saattamista kilpiin. Xenoneiden perusasetusten teko ei ota onnistuakseen.

    Vikakoodihan on seuraavanlainen:
    Address 55: Xenon Range Labels: 8P0-907-357.lbl
    Part No: 8P0 907 357 C
    Component: Dynamische LWR H01 0010
    Revision: 00000000 Serial number:
    Coding: 0000002
    Shop #: WSC 06314 000 00000
    VCID: 3A71DF23758347C82EF
    1 Fault Found:
    01539 - Headlights Not Adjusted
    005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - MIL ON
    Freeze Frame:
    Fault Status: 11100101
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 1
    Reset counter: 21
    Mileage: 204248 km
    Time Indication: 0
    Date: 2013.04.19
    Time: 00:32:52

    Alla on arvot mitä anturit näyttää kun auto on katoksessa paikallaan ja kuski istuu kyydissä.



    Moottorit kyllä pelaa kun kumpikin lamppu menee hienosti ylös alas kun esim. nollaa vikakoodit.

    Milläköhän maailman taikatempulla nuo saa pelittämään? Rupee olemaan asentajan mitta niin täynnä sähkövikoja että huh huh.

    On vaihdettu öljypohjassa oleva anturi, haldexin pumppu, airbag yksikkö on ollut englannin maalla ja kaksi iltaa meni ihmetellesä miksei pyyhkijät ja pissapohjat toimi (oli konepeltti vain tuulihaasa, saa..na)

  • #2
    Aja basic settings sille.
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index...ol_(Xenon_Plus)

    Comment


    • #3
      Yrittänyt olen mutta eipä tuota kiinnosta valoja liikutella.

      Autossa on DEPO merkkiset umpiot. Moottorit kyllä pelaa, mutta jossakin oli juttua että niillä on ollut johdot ristissä niissä liittimissä???

      Comment


      • #4
        Voi hyvin olla ristissä. Kuulostaa vähän samalta, kuin yksi A4 B6 johon oli vaihdettu DEPO:n umpiot.

        Comment


        • #5
          Eipä meinaa tämä pulma ratketa. Mistäköhän sais sähkökaaviot lampuille tulevista johdotuksista? Liittimissä on 10 pinniä. Molemmilla lampuilla näytti olevan erivärisiä johtoja.

          Auto sai puhtaat paperit tänään alustamittauksesta ja nelipyöräsuuntauskin on tehtynä. Valojen säädöt kun saisi vielä toimimaan niin voisi hakea kilvet autoon.

          Comment


          • #6
            Homma jatkuu...

            Purkasin eilen Depo:n umpioista pois säätömoottorit ja niiden johdotukset. Korvasin ne vanhoista lampuista säästämilläni OEM moottoreilla ja johdotuksilla. Ei ollut mitään hyötyä. Edelleen käyttää valot ylhäällä ja tiputtaa ne sitten alas. Ei ymmärrä...

            No tänään otin moottorit pois umpioista ja laitoin ne näkösälle jotta voi katsoa kuinka ne liikku kun vikakoodit nollaa. Molemmat moottorit liikkuu nätisti, mutta perusasetuksia vaan ei saa tehtyä.

            Rupee menemään sormi kohta sinne minne ei aurinko paista, jos tämä homma ei rupea edistymään.

            Measuring Blockista kun käy katsomassa niin Actuator Motor Activation on koko ajan tuota 40.6%. Olisi kyllä mukava tietää mitä se jonun toisen A3:sessa näyttää kun auto on kuta kuinkin vaaterissa.

            Comment


            • #7
              Lukijoita tuntus riittävän, joten josko joku vois omasta samanlaisesta (4WD) katsoa mitä lukemia sieltä Measuring Blockista löytyy. Alla mun omat arvot.







              Juu ja olis fiksumpaa ollut ottaa ne kaikki samalla kertaa näyttöön, mutta kun ei järki juossut tuon vertaa. Jos joku S-joen lähistöllä omaa samanlaisen kulkineen niin voin kyllä käydä paikanpäällä katsomassa mitä ne arvot on, jos se vain sopii. YV:llä vois laittaa puhelinnumeroa jos tämä onnistuu.

              Comment


              • #8
                Edelleen odottelen josko joku viitsisi omasta A3 Quattrosta arvoja katsella.

                Käynyt kyllä mielessä että taitaa olla eri merkin auton omistajia jotka näitä murheita käy lukemassa..............

                Kiitos kuitenkin :)

                Comment


                • #9
                  Tommosen lauseen löysin ohjeista. Oletko kokeillu?
                  Turn light switch to „dipped beam“ position – not to „Auto“ position.
                  Noi samat arvot voi melkeempä kattoo mistä tahansa about samanikäsestä audista, jos ei kukaan A3:sen omistaja sitä saa tehtyä.

                  Comment


                  • #10
                    Tänään oli auto 1,5 tuntia Seinäjoen Käyttöautolta ja niin vaan Jani niminen asentaja kaivoi vian esille. :)

                    Yhtäkään osaa ei tarvinnut vaihtaa. Kuten itse epäilin taka-anturin näyttävän liian pientä lukemaa niin se piti paikkansa. Takapään asento-anturin asentoa korjattiin jotta anturi rupesi taas näyttämään oikeita arvoja. Autoa on joskus ennemmin tölmitty takakulmasta ja sen seurauksena on vaihdettu taka-akseli. Onpa saattanut siis vaivata jo edellistä omistajaa (veli/sisko virolaista) nuo lamput. Löytypä takapenkin alta kaks nappia subutexiäkin kun auto oli kesällä purettuna. :)

                    Alapuolella arvot joita olin kaipuulla laihoin tuloksin......

                    Comment

                    Working...
                    X