Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

S4 keskuslukitus reistailee

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• S4 keskuslukitus reistailee

Keskuslukitus alkoi reisteilla varsinkin kosteilla keleillä.. ei aina aukea eikä varsinkaan mene kiinni.. yleensä just aukeaa kaikki ovat ja sitten saat jokaisen yksitellen laittaa kiinni.

Luultavasti jossain eristys pettää?

onko kellään / missään jotain sähkökaavioita / kuvia mitkä helpottaisi vian etsimistä? vai näkeekö ihan ajotietokoneesta jotain jos vikakoodeja jonnekkin lukemaan menisi?

kone on AAN jos en väärin muista.. jos sellaista on olemassakaan? :)

Terve.

Mulla kanssa aina välillä varsinkin kosteilla keleillä temppuilee k-lukot. Epäilisin tässä mun -91 80:s ja sun S4:s on melko yhteneväinen toi systeemi.

Mulla auttaa kun ottaa tuolta takakontista siihen paineilmapumpulle tulevan johtosarjan irti ja laitaa sen uudelleen kiinni. Sillon toiminta ainakin palaa hetkellisesti. Eli kosketushäikää on niissä pumpulle tulevissa liittimissä (vahva mutu). Sinne pitäis joku eristesysteemi kyl saada patentoitua, kun ei aina jaksais jumpata noitten lukkojen kanssa.

Ovien haitarikumien sisällä menevät johdot on kuulemma myös aika arkoja paikkoja.

Comment

kiits.. pumpulle aattelin ekana ittekkin lähteä kattelemaan mitä siellä on.. että valohoitoa :P

aattelin samalla asentaa kauko ohjaus yksikön sinne..

tässä meinas tulla jo hätä käteen kun tankki lukossa ja bensa lopussa.. mutta sitten sattu taas kuivempi päivä ja lukko toimi :)

Comment

Ainakin tossa mun biilissä siihen bensaluukun kannen lukko tapille pääsee aika kätevästi takapaksin kautta. Saa sormilla "avatttua" sen sieltä. Höyryillä ei o kiva ajella vaik ei lukot toimiskaan....;)

Comment

Kokeile hakua. Keskuslukituksen häiriöistä on ollut paljon puhetta.

Comment

Working...
          X