Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Outo ilmiö A6:n mittaristossa

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Outo ilmiö A6:n mittaristossa

Kyseessä on vm. -01 A6 2,4

Kelien kylmennyttyä olen havainnut seuraavanlaisen oireen kahdesti. Tämä oire esiintyy vain kun auto on seisonut pidemmän aikaa. Ekalla kerralla auto oli käyttämättä 2 viikkoa ja toisella kerralla pari päivää.

Käynnistyminen tapahtui ilman ongelmia, mutta mittaristo tuntui olevan aivan sekaisin. Kaikki viisarit nykii samaan tahtiin. Samoin mittariston ja keskikonsolin valot pätkii. Jälkimmäisellä kerralla kello, päivyri ja trippimittari nollaantuivat. Liikkeelle lähdettäessä nopeusmittari ei näytä ajonopeutta, eikä kierroslukumittari kierroksia. Itse moottorin toiminnassa ei ole mitään ongelmaa.

Oire poistuu, kun on ajettu noin vajaan kilometrin matkan, eli auto alkaa lämmetä.

Mistähän tässä mahtaa olla kysymys?

Jospa aloittaisi nykimällä mittariston liitoksia.

Comment

Kuulostaa tutulta...

http://www.audiclub.fi/phpBB2/viewto...785&highlight=

Mittariston vaihto auttoi, ongelmat hävisivät kertalaakista.

Comment

Auto on tällähetkellä tohtorilla. Haluavat itse todeta aamusella, kun se on kylmä, että miten se käyttäytyy.

Tuomiota odotellessa...

Kerron myöhemmin mikä oli vikana.

Comment

Jos vian todetaan olevan mittaristossa niin löytyis täysin ehjä sopuhintaan.

Comment

Comment

Comment

No niin. Tuomio tuli ja mittaristohan siinä vialla on.

Comment

Working...
                X