Eli miten lähtee ne osat irti kojelaudasta ja ovista, missä on yleensä ns. puupanelointi.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Typ44 sisäpaneelien irroitus? (-89)
Collapse
X
-
Ovissa on pahvin takana sellaisilla lukkorikoilla kiinni, kojelaudassa muistaakseni samalla tavalla.
-
Ei varmaan kannata alkaa edes tekemään jos ei viitsi purkaa. Sikaflex patentit ei onnistu koskaan kunnolla. Hanskalokeron takaa tais päästä käsiksi niihin niitteihin. Lähtee tietysti kampeamalla mutta en usko että ehjänä.
Comment
-
Jos ne on yhtään samalla tavalla kuin V8:ssa, niin ainakin puhallussuulakkeiden takana vois olla kiinnitysruuveja. Rattiakselin muovien alla tais kanssa olla ja ratin alla olevan verhoilupaneelin alla. Jos siis on V8:n kaltaisesti, niin ne listat on kiinni niissä muovirungoissa, eivätkä taida olla täysin irtonaisia. Jotkut niistä ruuveista voi olla hankala löytää, mutta kun kaikki on irti, niin voimaa ei tarvi käyttää.
Comment
-
Vaikee sanoa tuosta 89 mallista, kun kojelauta voi olla kumpi vaan. Onko siinä lyhyt vai pitkä mittaristo? Meinaan eri tavalla irtoaa listat. Ärsyttää juurikin sikapatentit kun on ollut monta autoa missä sillä on sotkettu.
Comment
-
Sillä ei ole väliä onko pitkä vai lyhyt mittaristo.. Samat paneelit kaikissa, paitsi jos on valmiina puujäljitelmä. Mutta siinäkin sama kiinnitys!
Ovipaneeli irroitettu kokeeksi, irtosi kampeamalla, on sellaisilla muovisilla mutterilla takaa kiinni, jos ei halua ovipahvi rumbaan. Mutta nyt on malliksi muovimutteri pientä hylsyä varten.
Kaksipuolisella teipillä sitten takaisin kiinni.
Comment
-
-
ja kojetaulun listojen kiinnitys selvitetty, ei ole muttereilla, vaan painettavilla lukko prikoilla. Mahdoton saada irti, Joten kampeamalla juuri "niitin" kohdalta napsahtaa auki. Ja siellä kojetaulun sisällä on mahdoton käyttää mitään työkaluja!
ja kaikki listat on irroitettu ja pohjamaalattu, odottaa kuivumista ja sitten Ootausta peliin..
Kiitos kaikille neuvoista.
Comment
Comment