Hei kertokaas äkkiä kaverit, olisko kannattavaa ja kuin kallista asennuttaa audi a4 jälkikäteen ilmastointia?? Olisin vaihtamassa autoa ja nyt saisin hyvän ja siistin suht edullisesti mutta tärkein puuttuu, ilmastointi :-(
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
ilmastoinnin jälkiasennus??
Collapse
X
-
suniAvainsanat: Ei mitään
-
Ei kannata! Jos pelkkä ilmastoinnin kompuran korjauskin maksaa töineen lähes tonnin, niin voi vain kuvitella mitä maksaa tuommoinen alusta saakka rakentaminen...vaikka välillä kauppaavatkin merkkiliikkeessä jotain sarjoja, niin ovat sitten niitä "namibia"-malleja. Automaattinen ilmastointi on huomattavasti parempi (ainakin silloin, kun kaikki läppämoottorit jne toimii)
Säästä pari kuukautta lisää ja hanki sitten se vaihtoauto, jossa on kylmästöinti valmiina...aikanaan toimivasta ilmastoinnista saat sitten yhden myyntiargumentin lisää vaihtaessasi kärryyn jälleen...
Comment
-
manuaalisen saa alle kahdella tonnilla ilman asennusta.Halvimmillaan 1600e.Taidan itse duunata talvella B5 koriseen.
Sanokaa mitä sanotte mutta autoon johon olen ollut jo 2v tyytyväinen ja ei mitään murheita ja jonka tulen pitämään x-pitkän aikaa se kannattaa.Kilsojakin vasta 90tkm.
Se on mun mielestä kumma juttu että esim eberin asennus kannattaa aina mutta ilmastointi ei juuri koskaan?Molemmat on esim itse asennettuna suht samanhintaisia ainakin jos eberin ottaa kaiken maailman lisäherkuilla.
Itse juuri eberin asensin mutta se olikin käytetty mutta ehjä ja helvetin näppärä laite.
Comment
-
Työpaikan seinällä roikkui muistaakseni Örumin hinnasto (en muista miltä vuodelta) eri automerkkeihin sopivista jälkiasennusilmastoinneista ja oli todella laaja valikoima eri merkkeihin. Hinnat vaihtelivat 600? - 2000? ja ellen aivan väärin muista A4:seen oli 1200?.
Ihmettelin noita halvimpia hintoja ja joku työkaveri tiesi, että joissain autoissa on osa ilmastointiin kuuluvista osista paikallaan oli sitten ilmastointi tai ei... Mahtaakohan pitää paikkansa?
Comment
-
Onkohan kellään tarkempaa tietoa b5 1.8T farkku-A4:n sopivasta jälkiasennusilmastoinnista, että mitä maksaa ja kuka tekee? Saako jostain tosiaan ~tonnilla asennettuna? kiitti
Comment
-
Oikeastaan kaikkiin audin malleihin vm 95-00 (karkea haarukka) jälkiasennus ilmastointi Alex. Manuaalinen. Maksaa asennettuna noin 2000-2500 eur. Alex ilmastointia tuo maahan www.one-pro.fi
Ja mitä autokauppiaan sanaan on luottaminen, niin 15000-30000 euron autossa tulee ilmastoinnin myötä 1500-2000 euron arvon nousu.
Comment
Comment