Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

ikkunan kytkin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

ikkunan kytkin

Onko kellään ehjää takaikkunan sähkökytkintä tai muuta neuvoa toimimattomaan kytkimeen.
    Koska itse kytkimestä ei ikkuna liiku mihinkään mutta kuskinpuolelta kyllä toimii.

Tyvestä puuhun kysymys? Ei kai sinulla ole se kuskin ovesta löytyvä ikkunoiden lukitusnamikka painettuna "off" asentoon, tällöin ikkunan toimivat ainoastaan kuskin ovesta.

Jos vika ei ole siinä, niin paneeli irti (kiinni kahdella ruuvilla) liittimen ropaus ensihätään....

Comment

heh, ei nyt sentään.
      Otin jo sen irti aikaisemmin, mutta äkkisiltään ei näyttänyt aukeavan helponnäköisesti.

Comment

SAma vika mulla lasin saa takaa kiinni mutta ei auki.Edestä kyllä toimii kumpaankin suuntaan.
        Tosin jälkeenpäin asennettu sarja ja tarvike kytkimet.Mun tapauksessa vika kyllä takaoven napissa koska edestä toimii.Ei siis voi olla mikään johto irti.Pitää joskus kysellä vaikka purkamoista tai sit jos orkkis osan hinta selviää niin sitä kautta.En ole sitä vielä juuri kysellyt.(vinkki varaosakanavalle)

Comment

No nyt se kytkin on purettu, ei tullut sen viisaammaksi.
          Hieno piirilevy löyty, suihkutin puhdistinta mutta se siitä mihinkään muuttunut.
          Olis se kytkin vielä hakusessa, romikselta/joltain??
          Ehdottaa/tarjota saa kytkintä.

Comment

Working...
          X