Olet tässä yrittänyt puhdistella kesähien nuhraamia etupenkkejä käyttämällä Korrekin tekstiilipesuainetta (ohjeen mukaan). Ongelma vain tuppaa olemaan se, että penkkeihin jää kuivumisen jälkeenkin sellaisia selkeitä vaaleita läiskiä, eikä penkit näytä pätkääkään puhdistetuilta, vaan jopa pahemmilta kuin aikaisemmin. Olet pähkäillyt, että laikut johtuvat kuivuneesta pesuaineesta, ja sen johdosta sitten olen hangannut märällä rätillä penkit kauttaaltaan. Tulos ei silti miellytä. Penkit ovat tummanharmaata kangasta, josta keskiosa on karheampaa ja reunat sileätä.
Onko hyviä vinkkejä asian pelastamiseksi, vai onko Korrekin aine sopimatonta tai muuten vain täyttä sitä itseään? Olen ensin vaahdottanut istuinosan ja hangannut karhealla sienimäisellä säämiskällä. Sen jälkeen olen antanut kuivua hetken ja imuroinut. Onko menetelmässä vikaa?
Onko hyviä vinkkejä asian pelastamiseksi, vai onko Korrekin aine sopimatonta tai muuten vain täyttä sitä itseään? Olen ensin vaahdottanut istuinosan ja hangannut karhealla sienimäisellä säämiskällä. Sen jälkeen olen antanut kuivua hetken ja imuroinut. Onko menetelmässä vikaa?
Comment