Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 Audissa ongelmaa soittimen asennuksessa!!!!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

A6 Audissa ongelmaa soittimen asennuksessa!!!!

Joo elikkäs ostin tuossa A6 audin vm -96 Ja siinä on kontissa joku bosen subbari, ja edessä erillissarja ja ilmeisesti myös takana, näistä ei tietoa onko boset.

Tilasin siihen sen jonkun johtohässäkän millä pitäis saada blaukkarin soitin siihen käymään, mut eipä tuntunu käyvän, en saanu kuulumaan kun etukajareista, ja subbari + takakajarit on ihan mykät, liekkö kärvähtäneet??? ja kylkiäisiks nekin etukajarit kohisi ja rutisi...

Sit vielä illan päätteeks kun en saanu niitä pelaamaan niin huomasin et aina kun laittaa autoon virrat päälle niin se puhelimen kajari mikä on siinä keskikonsolissa kohahtaa hetken aikaa... kylläpä oli iltasella voittajafiilis! paljon tinasin ja tod.näk. paljon pilasin!!!

Onko kellään ollu vastaavaa sydeemiä omassa kiesissä, apu olis nyt paikallaan!!

Tai onko kellään tiedossa täällä itäsuomessapäin jotain Gurua sepittämään tuo mystinen laite, Laakkosella eivät tuntuneet tietävän mitään ja vaikka tietäisivätkin niin se maksaa niin paljon et oksat pois!

Pistäkää infoa mailiin tai soittakaa! miulla alkaa olla nyt mitta täys tuon fcking rammarin kanssa!

041-4560106

"Bose"-hakusanalla apua:

http://www.audiclub.fi/audifinns/vie...highlight=bose

Comment

Joo yritetty on , mut kun en oo tuon sähkön kanssa oikein paraskaveri, niin ei ymmärrä noita juttuja, yks kertoo yhtä ja toinen toista, Mie oon niinku ihan sekasi noitten juttujen kanssa!!

Comment

Juu, nuo ei ole ihan helpoimpia. Itelläkin meni yli viikko kun sain toimimaan, vaikka luulin tietäväni miten se tehdään.

Rutinat mulla poistui sillä kondensaattori viritelmällä, jonka toimivuutta kyllä asiasta tietämätön epäili suuresti, mutta toimi!

AutoHifi liikkeessäkään eivät osanneet asialle tehdä mitään, olivat aika kädettömiä. Eivät tuntuneet tietävän mistään kondensaattori viritelmistä mitään. Kun ei se piuha satsi toiminut, eikä toinenkaan, niin totesivat etteivät voi tehdä mitään... (olisivat kyllä asentaneet erillissarjan, ja mitä se taas olisi maksanut).

No sitten kun selvitin sen konkan paikan ja asennon, niin alkoi toimimaan, ilman rutinoita, ja takapääkin. Mulla siis Bose subbasineen ja Concertin tilalle tuli myös blaukkari. Kun Bosen saa soimaan, niin soikin komiasti (siis soundi, ei välttämättä paineet). Ei tietty vedä vertoja Hifi satsille (4x500w+2000w :P ), mutta mulle riittää.

Itekin kolvasin sen konkan ihan vikapaikkaan ensin, ja eihän se toiminut, toisella kerralla vasta sattui oikeaan paikkaan.

Comment

Takakajarit syötetään linjatasoisena. Sieltä ne menee subbarille josta on jaettu takakajareille. Minulla oli ihan sama kunnes laitoin loputkin liittimet kiinni. Minulla oli ainakin Blaukkarissa oma lähtö noita takakajareita varten. Audin oma liitin istui ihan suoraan.

- Jsalok -

Comment

Juu liittimet istuu paikoilleen, mutta piuhat on eri paikoissa. Menee virta väärään paikkaan tms.
            Linjalähtö (tai tutummin rcat) taitaa löytyä kaikista jälkiasennusmankoista nykyään ja monin kappalein.
            Subouttiki aika monissa, mutta kannattaako bosen subbari kytkeä siihen?

Comment

Sitä subbaria ei pysty erikseen kytkemään sub-outteihin. Taakse menee takakaiuttimien linjatulot joissa tosiaan mukana subbari/subbarit. Blaukkarin johtosarjassa linjatuloihin kytketään suoraan takakaiuttimien kaiutinlähdöt. Heräte otetaan vielä erikseen. Kaikki pitäisi olla selitettynä tuolla Bose-topikissa, vaatii hiukan pähkäilyä =)

Comment

Juu... onkos kellään tietoa mikä aiheuttaa sen puhelimen kaiuttimen kohahduksen kun laittaa virrat päälle??? ilmeni kun aikansa niitä piuhoja ronklasi ja yritti kytkeä niitä tuohon blaukkariin...

Alkaa Hermot kiristyä tuon paskan kanssa!!! =)

Comment

Working...
                X