Coupen kuskinpuolen sähkölasi rupesi prakaamaan jokinaika sitten ja syyksi paljastui katkennut nostinvaijeri. Toisellapuolen vaijeri on ehjä, joten lasin saa nostetua ja laskettua hieman avittamalla. Hauskana efektinä tuo ehjä vaijeri lähtee rullaamaan väärään suuntaan jos lasin laskee alas eikä stoppaa manuaalisesti...
Riipaisin siis ovipahvin irti ja tuo keulan puoleinen vaijeri näyttäisi olevan poikki, eli lasin alareunasta oven alareunan rullan kautta moottorille menevä vaijeri on poikki moottorin päästä. Mahtaako tuollaisen vaihtaminen/ehjääminen onnistua mitenkä helposti?
Vai pitääkö koko ovi pienistää atomeiksi ennenkö moottoriin pääsee käsiksi?
Ja entäs saako tuohon uutta vaijeria kuinka helposti tai edukkaasti, vai onko kenties mahdollista soveltaa jostain fillarin jarruvaijerista tms..?
Lähinnä kiinnostaisi siis tietää että onko tuossa mitenkä kova savotta ja tarviiko jotakin erikoistyökalua tms, kun ei oo hirveesti mitään ruuvaustilaa ja vähemmän ylimääräistä vapaa-aikaa, saati sitten kiinnostusta sellaisen polttamiseen auton roplaamiseen...
Eli tällainen tapaus about:

PS. jos joku tarvii hyvää koupea niin tuo on myynnis... ;)
Riipaisin siis ovipahvin irti ja tuo keulan puoleinen vaijeri näyttäisi olevan poikki, eli lasin alareunasta oven alareunan rullan kautta moottorille menevä vaijeri on poikki moottorin päästä. Mahtaako tuollaisen vaihtaminen/ehjääminen onnistua mitenkä helposti?
Vai pitääkö koko ovi pienistää atomeiksi ennenkö moottoriin pääsee käsiksi?
Ja entäs saako tuohon uutta vaijeria kuinka helposti tai edukkaasti, vai onko kenties mahdollista soveltaa jostain fillarin jarruvaijerista tms..?
Lähinnä kiinnostaisi siis tietää että onko tuossa mitenkä kova savotta ja tarviiko jotakin erikoistyökalua tms, kun ei oo hirveesti mitään ruuvaustilaa ja vähemmän ylimääräistä vapaa-aikaa, saati sitten kiinnostusta sellaisen polttamiseen auton roplaamiseen...
Eli tällainen tapaus about:

PS. jos joku tarvii hyvää koupea niin tuo on myynnis... ;)
Comment