Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Puhelimen soittoäänen säätö integoidussa BT:ssä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Puhelimen soittoäänen säätö integoidussa BT:ssä

    Autossa tehtaan bluetooth-puhelinvalmius. Joko käyttölogiikka on huono tai mä olen tyhmä tai sitten se ei ole vaan mahdollista vaikuttaa puhelimen soittoäänen voimakkuuteen sen ollessa bt:llä yhteydessä? Tulee nimittäin pelästyksestä kuset housuun joka ikinen kerta kun puhelin soi, on se vaan niin helvetin kovalla. Eli olenko tuomittu ajamaan kasarit märkänä vai voiko tuota jostain säätää?

    Puhelimena WP8 vaikka sillä tuskin on merkitystä.

    #2
    B7:ssa ainakin volumen säätö alemmas silloin kun soi niin auttaa. Säilyy sitten siinä seuraavallakin kerralla mihin laittanut. Sama systeemi puhelimen yhdistämis äänessä, saa siinä vain olla nopea :)

    Comment


      #3
      Katos perhana, sehän toimii! Ja mä olen istunut miltei puolitoista vuotta kuset housussa turhaan. Kiitos Tuomakselle! :)

      Off-topic... On tää foorumi muuten hyvä paikka. Vastaus löytyy miltei pulmaan kuin pulmaan. Eikä ole sellaista suoli24-tyyppistä vittuilua vaan asiallisia kommentteja eikä edes mitään teini-mongerrusta missä kaikki ks:ät on korvattu x:llä... äärettömän rasittavaa lukea sellaista tekstiä!

      Comment


      • #4
        Muistaakseni nuo asetukset löytyy myös MMI valikoista. Tuo "soidessa säätö" toimii myös navin kanssa. Eli kun navi ohjeistaa niin säätyy sen äänenvoimakkuus, eikä radion.

        Comment

        Working...
        X