Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

a6 2.6/-95, lämppärin irrotus?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• a6 2.6/-95, lämppärin irrotus?

Pitääkö joku muu kuin panta konehuoneen puolelta lämppäriä kiinni,ei meinaa millään irrota,onko massalla niin lujaa kiinni,sisältä irroitettu mun mielestä kaikki tarvittava,vaijerit,sähköjohdot ja 90,mutkat,pitääkö jotain muitakin putkia irrotella?

Jos meinaat et kotelo jo heiluu muttei kuitenkaan tahdo irrota niin syynä voi olla tämä;
    http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=98064

Liimanauhalla se kyllä on kiinni kuin äiti isin selässä, omassa joutu voimaa käyttämään surutta.

Comment

Mun mielestä se läppä ei ota kiinni,mut mites sisällä olevat sivuille lähtevät puhallin putket ,pitääkö irroittaa joista ilma menee sivuikkunoiden puhallukseen ja kaasupoljin,ne 90 käyrät on jo irti, vai raakaa voimaa?

Mun mielestä se valkonen putki jossa se läppä on nousis koko höskän muka pois ? se on kahdella ruuvilla kiini höskässä mut ei mahtunu irtoamaan kun sen pieni kaulus menee sihen lämppäri pakettiin siis höskään?

Ei auta voimakaan ,mitähän perk... nyt kokeilis,lämppärin päällä on 4-kpl ruuveja, ihan peltiruuveja,uskaltaako ottaa irti?puree meinaan kiinni yläreunastakin,onkohan kiinni tuulilasille menevassä putkessa?

[ame]http://m.youtube.com/watch?v=4ayciT30vjQ[/ame]tämän videon mukaan 2- ruuvia kojelaudan alla,mahtaako pitää kutinsa?
      Viimeksi muokannut Sleepy2; 3.7.2013, 15:54. Perustelu: Muokkaa edellistä viestiäsi, jos kukaan ei ole vastannut välissä.

Comment

Itse ainoinaan purin Typ44b -91 100:sta (jälkiasennus-AC mutta sama perusrakenne ja osat kuin -91-97 uusi kopassa) lämppärin ja en uskonut että kaikki voi olla irti ja purin jopa KOKO koelaudan irti-pihalle asti irti-sähköistä kun en uskonut. Jossain on oltava joku mutteri tai ruuvi, Mutta... Se on se liima joka pitää kiinni. Rengas- ja sorkkarautaa piti antaa asenteella "säry-prkl" ennenkuin antautui. Nousee konehuoneen puolelle. Uskoa! My brother!

Comment

,mut mites sisällä olevat sivuille lähtevät puhallin putket ,pitääkö irroittaa joista ilma menee sivuikkunoiden puhallukseen
          Net mahtuu kyllä olemaan paikoillaan;
          http://koski.homelinux.com/huoltokir...ihto/step6.jpg

Jos ei ole mitään virityksiä asenneltu niin paikoillaan sitä ei pidä kuin liimanauha ja se metallipanta, niiden löysyttämisen jälkeen pitäs heilua jo lupaavasti.

Comment

Usko ei loppunut!

kyllä se lämppäri irtosi mutta se oli kyllä lujempaa kiini ku isä äitin selässä,jotta kahta sorkkarautaa tarvittiin ja mulla on vaan kaksi kättä joten haastavaa oli,kolmaskin olisi ollut tarpeeseen,katotaan ny kuin toi harakiri kenno sinne sopii,ois kai tarvinnu ostaa alkuperänen,ans kattoen ny.Suuri kiitos kaikille neuvoja antajille,mulla on sit muuten luki häiriö ,joten jos on jotain ihme tekstiä ni sorry,katotaan jos huomenna litkut pysyis sisällä!?

Comment

Jos suinkaan pystyt hankimaan OEM-laatua, esim. Hella-Behr, hintaero on minimaalinen työnmäärän nähden.

Comment

Working...
              X