Onko komponentit samoja kuin alkuperäiset? Vai mikä tuossa vaihdossa on ollut ideana?
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
-89 80 1.8e mittaristosta jälleen kerran...
Collapse
X
-
no niin,itsepäisesti kolvi kauniiseen kätöseen ja uudelleen/tarkemmin/paremmin kolvaamaan ja nyt mittaristo toimii kaikilta osin =D
kaikki mittarit (nopeus-, bensa-, lämpö-, kiekkamittari ja digikello) siis toimivat ja melkein kaikki mittarinvalot toimivat, digikellon valo ei toimi eli seuraavana ratkaisemaan sen ongelma (yritin vaihtaa polttimoita mutta ei)..
Comment
-
Hei, minun B3 1.8S:n kojetaulun mittarivalot kyllä toimivat, mutta näin
pimeällä valaistus on kirkkaimmassakin asennossa tosi hämärä. Mitähän
siihen kannattaisi kokeilla? En ole vielä irrottanut tuota kojelaudasta, mutta
jos aloittaisi polttimoiden uusimisella, mutta mitä muuta kannattaisi kokeilla
ellei se auta?
Lämpömittari ei toiminut, mutta löysin konehuoneesta anturista löysän
liitoksen ja näyttäisi nyt taas pelittävän, tosin kuumaksi sen sitä vielä
ehtinyt edes ajaa.
Digitaalisen kellon musta pohja hajonnut ja minuutteja ei siitä näe, täytynee
hakea jostain tilalle toinen...Viimeksi muokannut wonderer; 6.1.2012, 17:48.
Comment
-
No niin, kello toimii nyt, kiitos LilJonille kellosta,
mutta lämpömittaria en ole saanut toimimaan.
Kaikki muut kojelaudan laittteet (nopeus, kierrosluku, bensa,
matkamittari) toimivat oikein.
Vaihdoin uuden anturin, raaputin mittarin liittimen
pinnat puhtaiksi ja tinailin epäilyttäviltä näyttävät
juotokset uudelleen, mutta kuollutta näyttää.
Välillä kun kojelaudan laittaa paikalleen, saattaa
mittari käydä lähes yläasennossa, mutta vähitellen
laskee nollaan. Siitä päättelin, että tuossa mittarissa
itsessään ei olisi kenties vikaa, onkohan oikein päätelty?
Mitähän seuraavaksi, voihan toki vika olla vielä noissa liittimissäkin
(keltainen ja sininen) ja mahdollisesti tinauksissakin vielä.
Comment
-
Minulla audi 90 vm 88:ssa sama ongelma.Lämpömittari makaa pohjassa eikä mikään auta,Uusi anturi laitettu.Olikohan oikea, kun siinä vesiletkun yläosassa yksi liittiminen anturi.
Avasin mittariston ja tinailin liitoksia vaan ei muutoksia.
Mikähän on rele paikassa 11? Onko silla mittarille tulevan virran kanssa jotain tekemistä?
Comment
-
Meillä oli Audi 1,8S-89, jossa oli ihan samanlaisia ongelmia. Lämpömittari palasi henkiin, kun purin mittariston ja puhdistin liittimet ja irrotin mittarit ja puhdistin kaikki kosketuspinnat ja myös piirilevyn kosketuspinnat. Tämä on tyyppivika näissä malleissa.
Comment
-
Niin se taitaa olla tyyppi vikaa ja sitten on edellinen omistaja vaihtanut mittariston. Yritin puhdistaa kaikki pinnat ja kävin kolvilla juotokset läpi. Ei apua!
Mikä on sellainen rele kun 055 906 086 relay for temperature sensor, relay lcation 11/12?
Voltti regulaattori pitäisi vielä kokeilla ja vaihtaa,mutta kun täällä kylillä ei ole sellaisia myynnissä.
Comment
-
Mistä sais tietoa, että mitä lukemia eri anturit pitäisi antaa jotta tietää niiden toiminnasta.. Itse on nyt oikein tiedä tuosta B4 2.3 koneesta että mitä ne kaksi ylävesiletkussa olevaa anturia ovat. Ihan sen takia noita lukemia ettei turhaan osia tilaile..
EDIT:Varsinkaan jos tuo on alempi antureista. Niin huvikseen ei kyllä tee mieli tilata. :/
http://speed-autoteile.fi/index.php?...roduct_id=1175
Comment
Comment