Nyt rupesi hälytin (serbi star) tekemään vääriä hälytyksiä. Ennen ei ole ollut ongelmia, mutta nyt sekin aika koitti. Ainut toimenpide jonka autolle tein, oli konehuoneessa näkyvillä olevien antureiden liitimien putsaus puhdistus aineella (puhdistava ja kosteudelta suojaava aine). Ainoat epäilyksen alaiset liittimet olivat tikkuaskin kokoiseen boxiin menevä liitin ruiskun jakajan kyljessä ilmanputsarin yläpuolella. Ja toinen oli suurempi liitin puolan vieressä tulipellissä, veikkaisin sytytys yksiköksi. Auton toiminta ei muuttunut ainakaan huonommaksi. Tietääkö kukaan voiko näistä putsauksista johtua hälyttimen sekoilut? Ajon estohan voisi olla yhteyksissä ohjain yksikköön mikäli se oli ohjain yksikkö.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Hälytin laitteesta
Collapse
X
-
Kertokaa tietävä minkälainen on hälytin laitteen buutti? Kerran muistaakseni sen olen tehnyt, eri syistä tosin mutten muista sitä nyt. Meinaan vaan että menikö laite hälytykselle liittimien irroittelun johdosta ja vaatisi buutin siitä ylipääsemiseksi. Hälytys nimittäin tulee aikasta lailla minuutin päästä kun hälyt on laitettu päälle.
Comment