Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

80 typ 89 2.0E -91 EI STARTTAA!

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • 80 typ 89 2.0E -91 EI STARTTAA!

    Tere!

    Kellään mitään ideaa/vinkkiä et mistä lähtee hakee vikaa kun otsikon mukainen kosla ei suostu starttaamaan. Nyt parina päivänä tehnyt temput.

    Aamusin lähtee ku palmun alta kun suunnistan töihin ja iltapäivälkin pääsen ilman ongelmia kotiin. Edellisellä kerralla kun temppuili niin sammu itekseen p-paikalle jossa sai aikansa sahata eikä sitkään suostunu käynnistymään ku vasta n. 10 min odottelun jälkeen. Sit lähti käyntiin ja sen jälkeen neljä päivää toimi putkeen ku unelma (jos sitä sanaa tän auton kans saa edes käyttää). Tänään tai pikemminkin äsken ei suostu taaskaan starttaamaan. 3 tuntia ehtiny iltapäivästä seistä. Nyt ei se 10 min oottelukaan auttanut....

    Ihan ku toi kosla haluis et mä vaan käyn töissä enkä lähtis vapaa-aikanani esim. katteleen et kuin kavereiden -58 vuoden rekord projekti etenee.

  • #2
    Kuuluuko bensapumpun sihinä starttauksen jälkeen sen 1-2s ?

    Comment


    • #3
      Kuuluu. Ja startti jaksaa pyöriä niin kauan ku virtaa riittää (eli ei kauheen kauaa-> akku täl hetkel tyhjä). Sytkäpuolel siis jotain häikkää? Tai mitäpäs tämmönen puupalikoiden kanssa leipäänsä tienaava mistään vaikeesta tekniikasta tietäis.

      Tulpat ja tulpanjohdot on uusittu keväällä. Kaikki maholliset liitokset mitä tosta tähän hätään keksin putsailin sprayllä..Ei mitään vaikutusta. Pitääks mun vaan huomenna (jalkamiehenä) hakee tiskiltä iso liuta uutta sytkäpuolen osaa isolla rahalla ja käydä lottoa et onnaako.

      Hyvät neuvot tulee nyt tarpeeseen...

      Comment


      • #4
        Tarkasta ensimmäisenä se kipinän tilanne, jos epäilet sytkäpuolta. Myös puolan jännite (nasta nro.15+) kannattaa tarkistaa. Sen jälkeen hall-anturin toiminta. Hall-anturille löytyy varmasti tarkistusohje haulla.

        Comment


        • #5
          Hakuammuntaa: Puolilämpimänä ei kylmäkäynnistyspiiri toimi ja mekaanisen ilmamäärämittarin läppä ottaa kartioon kiinni. Kun piiri kylmänä toimii, lupaa kerran, pari-> lisää virtausta -> läppä lähtee liikkeelle ja sitten toimiikin kuin unelma. Jos läppä ei liiku, ei bensaa tule, saa sahata maailman tappiin. BTDT.

          Välysten mittaus ja samalla läpän ja kartion puhdistus? Samalla kannattaa kannen tiiveys tsekata.

          Comment


          • #6
            Ja kannattaa se akkukin ladata täydemmäksi, eipä omakaan Audi käynnisty jos startin aikana pääsee voltit kovin alas putoamaan. Oliko se nyt sitten 10,5 ja sitten ei bensa lennä, enpä muista enää - vaihdoin akun.

            Comment


            • #7
              Juu. Laturi pitäis huomen töiden jälkeen käydä hommaamassa. Vähän helpottais ainakin yrittämistä.

              Comment

              Working...
              X