Ongelmana on varsin ärsyttävä narina kun rattia kääntää. Millä kannattaisi rasvata? Perus crc hyvä? Miten ne muovikuoret saa pois? Autona tuo profiilin kulkine.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Ohjaus narisee
Collapse
X
-
Itselläkin narisee ohjaus. Aluksi narisi vain sade keleillä, mutta nykyään kokoajan ja erittäin ärsyttävällä volumella. Purin kaikki muovit+ratin pois ja suihkuttelin kaikkialle, mutta ei se sieltä häviä. Ääni kuuluu sen läpiviennin kohdalta tai jopa sen takaa. Eli täytyy vissiin unohtaa koko kakka tai purkaa paljon ja toivota, että vika paikantuu.
5 tkm olen tuota nitinää jaksanut, mutta kohta alkaa vaikuttamaan ajomukavuuteen liiankin paljon.
Comment
-
Alkaa pikkuhiljaa ideat loppuun. Olen rattiakselin rasvannu. Suihkinu kaikkiin mahollisiin rakoihin vaseliiniä. Mitä vielä? Jos raietangon päät tai pää on kuiva tuskin se sisälle selvästi kantautuu?
Otin pikku ääninäytteen.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=StWKnNjO9Y0[/ame]
Comment
-
Alkaa pikkuhiljaa ideat loppuun. Olen rattiakselin rasvannu. Suihkinu kaikkiin mahollisiin rakoihin vaseliiniä. Mitä vielä? Jos raietangon päät tai pää on kuiva tuskin se sisälle selvästi kantautuu?
Otin pikku ääninäytteen.
Comment
-
Alkuperäinen kirjoittaja kapaz Näytä viestiTuo "narina" ei kyllä rasvaamalla parane, eikö tuossa selvästi huuda ohjaustehostimen hihna, jos sellainen löytyy (apulaite, moniura tms.) tiedä sitten noista uudemmista.
Comment
-
Re: Ohjaus narisee
Täälläkin kyllä ääni kuuluu satunnaisesti vielä, taidan kurkkia nuo raidetangon päät läpi kun seuraavaksi nosturilla käyn. Ulompiin nivelin voisi injektioneulan kanssa ruutata vaseliinia jos muuten ovat kunnossa. Mikä sisäpäädyssä voi pitää ääntä? Kuivaksi mennyt huulitiiviste joka estää öljyn pääsemisen pois raidetangon sisältä?
Comment
Comment