Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audi TT Mk1 käytetyn mittariston hankinta?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Liian vähän lämpöä ja liikaa vauhtia jos on ne pädit noussu lattakaapelin mukana mutta sitä keskinäyttöä ei tarvita käsittääkseni lainkaan immon autorisointiin. Onko mittariston takana liittimet varmasti kunnolla kiinni?

Mitään tehdasyhteyttä ei tarvita, se on ihan höpönpöpöä jos joku niin on sanonut. Siihen en ota kantaa mitä siitä uuden mittariston sopeutuksesta kannattaa jollekin maksaa mutta en ehkä aloittaisi ihan "pikkuhomma, ei voi maksaa paljoo"-gambiitilla :) Se on yleensä kaiken varmin tapa saada eioota vastaukseksi.

Muutamasta ecusta olen käynnistykseneston puukottanu muutamalla kympillä pois käytöstä kun on lukupuola hajonnut ja sitä ei saa kaikkiin erikseen ilman virtalukkoa ja maksaa jotain luokkaa 300€.

Comment

Mittariston takana on liittimet kunnolla kiinni. Ne on ne kääntöliittimet, ei niitä oikein huonosti voi saada.

Myös valot vilkkuu, joten olisko joidenkin pädien oikkarit voinut aiheuttaa jotain tällaista? ColorMFA:n sais maitettua vielä, mutta nuo valot vilkkuu.

Harrastelijapiireissä pitää mun mielestä vähän olla sellaista asevelihommaa. Mä duunan webbikoodia (React, Vue, JS, HTML, CSS lähinnä fronttihommaa) ja mun työstä laskutetaan sen vajaa satasen tunti alvi nolla, mutta jos mä jollekin harrastelijatoverille tekisin johonkin äppiin vaikka pikkumuutoksia niin en mä viimistä hintaa ottais.

Tuntuu siltä nykyään, että aina saa varautua satasien laskuun tunnin hommasta :D

Uuden mittariston sopeutusta ei kuitenkaan varmaan VCDS:llä tehdä? En oo tehny mitään spessuhommaa näihin.

Onko vinkata ketään Turun seudulta?

Comment

Olen aika monta sössityä mittaristoa pelastanut. Nuo TT mittariston on aika kiven alla, joten jos ei meinaa löytyä niin voin tuotakin katsoa. Helsingissä onnistuu mittariston vaihto ja avaimien sopeutuskin. Auton saa liikkeelle ajoneston ohituksellakin, jos mittaristoa ei meinaa löytyä. Eikä tuohon hommaan mitään tehdasyhteyttä tartte tuonikäisissä.
        Myös näytönvaihdot onnistuu, ilman pelkoa, että juotospadit lähtee ;)

Comment

Amalin, voisin kaivaa tt mittariston, jossa sama immo ja hoitaa sopeutuksen täällä. Ellei kukaan saa hoidettua, niin ecusta ajonesto pois. Voisin sit lähettää sulle tuon näytön vaihdettavaksi. Laitatko yv:llä tarjousta urakasta.

Comment

Working...
          X