Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Nopeussignaali moottorinohjaukseen

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Nopeussignaali moottorinohjaukseen

Onko mitään hajua tai hyviä arvauksia mitä a80 2.0 -92 ABK digifant -moottorinohjausboksi tekee nopeussignaalilla? Sinne sellaista pitäisi vissiin tarjota, mutta projektiautossa ei moista signaalia ole tarjolla.
    Olen koittanut arvailla, mutta ei tosiaan tule mitään mieleen mihin ihmeeseen se sitä kaipaa. Automaattilaatikollisen ymmärtäisin, mutta manuaalia en.

Vois olla sitä varten, että pitää tyhjäkäyntikierrokset aavistuksen korkeammalla kun auto liikkuu. Tämmöinen ominaisuus käsittääkseni on olemassa.

Comment

No tuo olisi juuri tuo automaattijuttu, mutta en oikein yhdistä sitä manuaaliin. Kai se voi olla vaikka sitten niinkin.

Lisää arvauksia?

Comment

sama ecu maagissa ja manuaalissa?

Comment

Ei ole sama.

Comment

Mä olen kans ymmärtänyt, että olis sekä että. Pitäisi tehostuksen "tehokkaammalla" tms.

Comment

Ei nyt liity mitenkään suoraan tuohon ABK:hon, mutta ABY:ssa on tuollainen keksintö manuaalivaihteilla että kierrokset ovat isommat kun rullaa vaihde päällä kytkin pohjassa.

Comment

Vois olla sitä varten, että pitää tyhjäkäyntikierrokset aavistuksen korkeammalla kun auto liikkuu.
                Ilmeisesti näin, koska omassa ABK:ssa olen tuon huomannut (itse asiassa hiukan kummastellutkin, mietin onko se vika vai ominaisuus...). Tuo ohjaustehostin yms. -selitys kyllä kuulostaa uskottavalta.
                EDIT: Ja manuaali on kyseessä.

Comment

Ei liity fanttiin vaan aikakauteen, entisessä 7A-lintassani oli sama kierrosten ylläpito liikkeen ajan kytkin pohjassa, eli nopeustieto menee boksille. Minulle joskus kerrottiin että tarkoitus oli helpottaa pienemmän vaihteen kytkeytymistä hidastaessa.

Comment

Working...
                  X