Eli tuos fissiä laittaes tuli huomattua että kuskin jalkatila on märkä. Aattelin sen olevan "vanhaa jäännöstä" ku autoa ostaes kaukalos oli tutit paikallaan ja moskan määrä sen mukanen.
Kuivasin pohjan ja laitoin sisätilanlämppärin puhaltaan mattoa kuivaks. Panin auton kasaan ja autolla ajettiin sitte märällä tiellä jonkin matkaa ja käytettiin pesukonees. Ja kas, taas matto märkänä. Mitään valumajälkiä ei tuntunu maton pehmustees. Pahin kohta just siinä kaasujalan kantapään alueella, myös kynnyksen vieres olevas syvennykses märkyyttä.
Ei ku letkulla päästeleen kaukaloon vettä että mistä tulee mut mitään ei näkyny ku auton sisällä tiirailin lampun kans. Reilu viis minuuttia päästeltiin vettä kaukaloon jokasesta mahdollisesta välistä mutta ei mitään. Myös sisälokarin raosta josko johtojen läpivienti vuotas. Ei, ei niin mitään. Apukuskin puoli on täysin kuiva. Mistä ihmeestä tuota vettä voi tulla?
Kuivasin pohjan ja laitoin sisätilanlämppärin puhaltaan mattoa kuivaks. Panin auton kasaan ja autolla ajettiin sitte märällä tiellä jonkin matkaa ja käytettiin pesukonees. Ja kas, taas matto märkänä. Mitään valumajälkiä ei tuntunu maton pehmustees. Pahin kohta just siinä kaasujalan kantapään alueella, myös kynnyksen vieres olevas syvennykses märkyyttä.
Ei ku letkulla päästeleen kaukaloon vettä että mistä tulee mut mitään ei näkyny ku auton sisällä tiirailin lampun kans. Reilu viis minuuttia päästeltiin vettä kaukaloon jokasesta mahdollisesta välistä mutta ei mitään. Myös sisälokarin raosta josko johtojen läpivienti vuotas. Ei, ei niin mitään. Apukuskin puoli on täysin kuiva. Mistä ihmeestä tuota vettä voi tulla?
Comment