Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
Semmoinen +3astetta on varmasti viimeisin raja melkein autossa kuin autossa. Tuon kylmemmäksi ei oikein toimivan kennon pitäisi tulla (keskimääräinen lämpötila kennossa), joten jos ulkoilma on kylmempää niin ulkoilma rupeaa jäähdyttämään höyrystintä. Tästä voi mahdollisesti seurata isoja ongelmia laitteiston kestävyydessä, joten siksi ne sammutetaan noissa lämpotiloissa. Lähinnä jos kompuraan pääsee kylmäaine nestemäisenä niin se todennäköisesti korkkaa.
Niin, ei ole tullu katottua miten se vaikuttaa tuo "ikkuna-asento", mutta epäilen että ei lähde kompura pyörimään pakkasen puolella?
Valo saattaa syttyä, mutta se on varmaan siinä??
Comment